Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Overgenomen wordem

Merel
8 jaar geleden

Laatst had ik 3 nachtmeries in een nacht. In de eerste droom wilde ik bescherming kopen tegen kwade geesten. Ik werd wakker in de nacht en durfde niet te bewegen. In de tweede droom keek ik naar een progamma dat steeds enger en enger werd ik had door dat het een droom was en werd toen weer wakker. Ik ging weer slapen maar ineens voelde ik dat ik omhoog ging mijn deur stond open ik ging de trap af zonder dat mijn voeten de trap raakten maar ik stond nog steeds rechtop ik ging steeds verder door mijn huis tot ik ineens een klein raam zag met daarnaast een oeijbord. Ik kan me niet herinneren dat ik daarna wakker werd. Was dit nou een droom of werd ik overgenomen door geesten?

Groetjes

Merel

8 jaar geleden
Beheerder

Het onbewuste verleidt het ego vaak het labyrint in te gaan.
Dat lijkt soms heel demonisch maar het zijn onbekende kanten in je innerlijk.
Het onbewuste is een doolhof vol strikken, klemmen en angels.
Schaduwkanten doen zich als demonen voor.

Een Ouijabord is de meest zekere manier om bezeten te raken.
Wie zich willoos overgeeft aan het onbewuste zal erin verdrinken.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024