Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

spelende hond aangereden

anoniem
13 september 2008

heej,

ik heb gedroomt dat er iets was gebeurd waardoor ik een schaar pakte en iemand wou vermoorden. wat er gebeurd was weet ik niet. ik begon met rennen met een schaar in mijn hand, waardoor verschillende mensen me op straat aankeken. toen kwam ik een spelende hond (dobberman) tegen. k was er niet bang voor maar pakte wel zijn stok om hem weg te gooien op de straat. waardoor auto's stil moesten staan en boos op me waren, maar ik weet niet of de hond nu wel of niet was aangereden.

weet iemand wat deze droom kan betekenen?

CynthiaWiebel
29 september 2008

hond staat voor trouw in dromen ,,,

dus ik denk dat je iets of iemand niet vertrouwd of juist bang ben het kwijt te raken het vertrouwen in een bepaald persoon of misschien wel in jezelf

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024