Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Terugkomen op dezelfde plek in dromen

NancyD
8 jaar geleden

Hi allemaal,

Ik kom regelmatig terug in mijn dromen op 2 plekken. Nooit in dezelfde droom op de 2 plekken tegelijk.

Eerste plek is dat ik terugkom in mijn droom in mijn vorige huis. Het huis ziet er elke keer weer anders uit. Maar toch weet ik dat dit mijn vorige huis is. Ook komen in de deze droom mensen bij me langs.
De tweede plek is het strand aan het water. De betekenis van water begrijp ik. Wat ik niet helemaal begrijp is waarom elke keer datzelfde strand.

Weet iemand wat dit betekent? Alvast ontzettend bedankt!

8 jaar geleden

Het vorig huis is het oude vertrouwde. De plek waar je opgegroeid en ontwikkeling hebt doorgemaakt. Die ontwikkeling ziet er iedere keer anders uit. De mensen zijn datgene wat om je heen gebeurt. Jij bent één van velen. Het strand is de grens van het bewuste en onbewuste en het water is de onbewuste kant met al je emoties die je in je hebt.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024