Ik had vannacht veel dromen.
Veel herinner ik me niet meer.
Ik droomde dat ik samen met mijn opa en moeder (van mijn overleden oma's kant) naar een brug liep over een rivier.
De brug was heel erg hoog. We liepen naar boven over een ijzeren smalle trap zonder leuningen aan de zijkant,
Ik had weer hoogtevrees want de hele meute liep over de trap. Toen ik boven was genoten we van het uitzicht.
De brug was zo hoog en leek een beetje op de bekende erasmus brug in Rotterdam. Waar we stonden was een soort vierkant pleintje.
Toen we in de verte keken zagen we wolkenkrabbers die hoog waren maar wij stonden zo hoog dat ze bijna op kleine huisjes leken.
We genoten van het uitzicht en in de verte zag ik het oude huis van mijn opa en oma en mijn eigen huis.
Het bijzondere was dat mijn oma boven aanwezig was op het pleintje.
Ik had een gezellig gesprek met haar (heel raar, niet met woorden maar een soort telepatie),het ging goed met haar.
Later was het tijd om met de hele meute terug te gaan naar beneden en ik nam afscheid van mijn oma die bleef op het pleintje.
(Het leek wel of de anders mensen die ook mee gingen naar boven allemaal mensen bezochten die ook overleden waren.)
Het was vredig en liefdevol boven en mijn hoogtevrees verdween.
Ik wist dat ze overleden was in mijn droom maar ik weet zeker dat ze nog ergens voortleeft in het hiernamaals.
Misschien was deze droom mijn eigen creatie, fantasie en puur verwerking maar alsnog was het een mooie droom die heel spiritueel aanvoelde.
Groetjes.