Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Onderweg naar India

Jilly
8 jaar geleden

Ik droom dat ik op reis ga naar India. Mijn koffers staan klaar om ingepakt te worden. Ik heb meerdere hippieachtige armbandjes om mijn pols 1 daarvan is om naar India te gaan, deze is mooi. Verder heb ik een baby. Ik moet checken of de moeder ook echt voor de baby kan zorgen. Beschermt de moeder de baby wel? Of gaat de moeder mannelijk doen of zelf huilen? Ik zit er bovenop.

Wat wil deze droom mij zeggen?

8 jaar geleden
Beheerder

India is voor ons een tegencultuur, een zieleland en het onbewuste, mystieke.
Maar dat kind behoort jezelf toe. Niet zij, maar jij moet er voor zorgen.
Het is het onbekende kind, vaak weeskind met onbekende vader.
Afkomstig uit India? Als pauper? Verwaarloosd kind of vondeling?
Denk dat je op zoek bent naar jezelf en de innerlijke reis aanvaardt.
Hippies gingen "trippen", alles doen wat hier niet kan.

Je let er vooral op dat de moeder niet van jouw voorstellingen afwijkt.
Maar zou jij het dan zelf niet beter doen? Dat denk je tenminste.

8 jaar geleden

India is het land van het spirituele. Bagage neem je mee naar verre oorden. Een baby is een nieuwe ontwikkeling. Je maakt je zorgen voor wat er om je heen gebeurt. Je kan het beter bij jezelf houden, want je huilt erom. Er is toch iets wat je niet aankunt.

Jilly
8 jaar geleden

Bedankt hier heb ik heel veel aan!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024