Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Een van alles wat droom

Ri
7 jaar geleden

Kan iemand hier iets uithalen want ik heb geen flauw idee wat ze me hiermee willen vertellen..

Droomde dat ik reiki cursus volgde en dat ik in een groep terecht kwam waar direct iemand mn hand vastpakte en de rest de kamer uitliep. Hij zei.. Je hebt je vroeger als meisje afgesloten he? Wilde keihard huilen maar hield me in. Toen kwam ik met iemand anders te zitten en zei ik, ik kan iemand feilloos aanvoelen wie het is of hoe diegene is maar ik zie nooit wat bij mensen.  En toen kwam weer dat zinnetje "je hebt je vroeger al afgesloten he?" En diegene werd smoorverliefd op me en ik durfde me niet zo goed te geven geloof ik. Ik droomde nog iets over dat ik les kreeg van de vrouw vd man die het normaal gaf, maar hij was ziek. Ik droomde ook over 1 of andere ziekte uitbraak ofzo maar dat stopte net voor het mij bereikte, maar ik had wel de kracht om het te kunnen stoppen en ik droomde volgens mij over mn vader (niet mn echte vader) en dat we moesten vluchten met een helikopter als ik het goed heb. Ergens naar Oostenrijk. Maar ik kon de taal niet. En ik hoorde mezelf zeggen.. Nou heb je me van alles geleerd of nou heb je al het geld van de wereld, had je me dan niet direct alle talen kunnen leren toen ik klein was. Toen begon mn kleine meisje te huilen en werd ik wakker. Vaag toch??

7 jaar geleden
Beheerder

Het is een verward verhaal.
Denk dat je behoefte hebt aan liefde en waardering en rondloopt met een verwaarloosd innerlijk kind.
Je zou alle geld van de wereld kunnen hebben maar dan ben je toch niet gelukkig want hebzucht kent geen grenzen.
Bovendien is het slijk der aarde juist de oorzaak van spanningen en heeft met liefde niets te maken.
Alle talen spreken is onmogelijk (polyglottisch, of misschien het mystieke "spreken in tongen").
Je bent introvert of besloten maar laat je direct inpalmen door iemand met intieme bedoelingen?
Dat is zoals wanhopigen grijpen naar strohalmen.

Een helikopter staat vaak voor malende gedachten.

De zieke man en de dreigende ziekte zullen wel een verband met elkaar hebben?
Het is wel opvallend dat het net na die intieme verklaring ontstaat.

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal zo.

Dus wie wanhopig op zoek is naar liefde moet niet te lichtgelovig zijn.

Ri
7 jaar geleden

Ok, deze moet ik even op me in laten werken. Dank je wel voor je reactie.