Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Onweer

Ce
7 jaar geleden

Hoi allemaal,

Vannacht droomde ik weer druk.
Ik droomde dat ik door de stad liep met mijn familie. Ik week echter af van hun omdat ik ieys anders wilde doen. (Ik nam een eigen pad), ik ging naar de snackbar in plaats van naar saaie winkels te kijken. Toen ik terug ging was mij tante heel erg boos en reageerde fel en intens boos. De reden was een beetje onduidelijk. Ik weet wel dat mijn moeder het voor mij opnam wat fijn was. Later was iedereen weg en stond ik voor het raam naar buiten te kijken. De deur was dicht. Het onweerde weer buiten. Het kwam uit de verte en langzaam dichterbij. Toen het enorm dichtbij was kleurde de lucht weer paars van de flitsen. Het regende enorm hard. Mijn vader stuurde me naar buiten! Ik wilde niet maar hij gaf mij een zetje, toen stond ik in de stromende regen en het onweer (toch voelde het als een soort reiniging). Wel was ik nog bang en rende ik snel naar het afdakje waar ik kon schuilen.
Alweer onweer in mij droom terwijl ik geen woede ervaar eigenlijk.

Groetjes Ce

7 jaar geleden
Beheerder

Je tante had anders wel redenen boos te zijn en die is ook een deel van jou.
Waarom naar een snackbar? Is dat zo gezond of interessant? Junkfood, hap uit de muur.
Je gaat een eigen weg dat is op zich normaal, maar kan het ontwijken van anderen inhouden.
Onweer wijst op spanningen in de lucht. Stress (woede/ Wodan)
Onweer kan schade veroorzaken, maar ook opruiming houden.
Je vader zet je buiten. Welke vader zou dat doen bij onweer en zware regen?
Maar de spanningen ontladen zich, al merk ik hier niets van emoties.