goede dag,
ik had vannacht gedroomd dat er 2 partijen waren. ik hoorde bij de ene kant en andere mensen hoorde bij de andere kant. laten we het even rood en blauw noemen. wij waren blauw en het andere team rood. wij gingen het rode team aanvallen door hun gebouw binnen te vallen. het was een groot gebouw naast een garage. ik was ineens binnen en daar waren allemaal mensen van het rode team. ik had een mes in mijn zak en sneed iedereen hun borstkas open of sneed hun nek door. ik was goed bezig. ik vond ook een geweer maar ik wilde die niet gebruiken ik vond mijn mes fijner. op een gegevenmoment zag ik allemaal mensen van het rode team juichen en blij zijn. het rode team had gewonnen. dat zou betekenen dat iedereen van het blauwe team dood was. maar ik leefde nog. dus dat vond ik appart en niemand had door dat ik niet van het rode team was. iedereen was blij en ik dacht na over wat ik zou gaan doen. of ik zou iedereen vermoorden, maar ze waren met zoveel dat ik dat waarschijnlijk niet zou winnen, of ik zou wegrennen. ik nam de 2e keuze en ik rende weg voordat iemand me had ontdekt..
groetjes kira