Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Vliegtuig

C
7 jaar geleden

Ik zat samen net mijn neef in een vliegtuig dat op ging stijgen. Het was donker in het vliegtuig en ik werd in mijn stoel gedrukt. We gingen stijl omhoog, het leek wel een raket lancering... vervolgens was ik ineens bij het huis van mijn tante waar ik ging logeren. Er stond allemaal houten troep beneden wat ik naar boven moest nemen. Er was een lift. Ik zette de troep in de lift en ging naar boven. Het was een houten kruk en een paar planken. Het was midden in de nacht en erg donker. Ik zag indertussen een vrouw met een zwarte regenjas met haar fietst haar dr hand lopen. Ze ging met de trap en met haar fiets omhoog. Ze zei niks en ik vroeg me af wat ze deed midden in de nacht. Daarna wilde ik eindelijk naar binnen gaan maar mijn tante lag te slapen. Ze kon de deur niet openen. Uiteindelijk zag ik een sleutel waarmee ik toch naar binnen kon. Ik liep in een donkere kamer en ik kon niet slapen. Ik zag een paar bedden naast elkaar staan...

7 jaar geleden
Beheerder

Misschien heeft het slepen tot gevolg dat je wat minder gelanceerd bent?
Hout en planken zijn heel aards. Dit in tegenstelling tot de metalen, mechanische lift en het raketvliegtuig. (space shuttle)
Je gaat weer eens over je grenzen.
De vrouw heeft een gewone fiets aan de hand. Stukken rustiger dus.
Het naar boven gaan kan bewustzijn betekenen, maar het is niet de bedoeling dat je opstijgt en ten hemel vaart.