Hoi allemaal,
Ik droomde het volgende:
Ik was bij het huis van mijn tante in het noorden.. (ik had hier een eerdere droom van dat ik daar was heen gevlucht omdat iemand mijn geaardheid van de daken wilde schreeuwen..)
Ik heb sterk het gevoel dat deze droom hier mee samenhangt.
Ik stond daar dus en toen kwam mijn oudste tante van al mijn tantes naar buiten. Ze was weer vriendelijk. Het weer was grauw. We fietsen samen naar mijn huis toe.. daar kwamen we in een gangetje achter mijn huis. Ik keek omhoog en er ontstond een gaatje in het wolkendek wat steeds groter en moooer blauw werd.. het voelde als een opluchtig. We fietsen achter mijn huis... Er grenst een plantsoen aan. Ik parkeerde mijn fiets en ging weer naar binnen maar ik vroeg me af waar mijn tante bleef. Ze was nog in het gangetje bij het plantsoen. Ze was aan het stofzuigen! Ze had de aarde afgegraven waardoor er een stijle wand kwam (van 50cm ong. Denk ik) daar kon je alle wortels van de planten zien. Het was afgegraven maar de wortels waren niet beschadigd. Het zag er wel netjes uit.. wel open... het zand wat daar eerst zat was ze aan het opzuigen met de stofzuiger.
Een bijzondere droom...
De oude wijze tante (een deel in mij) wilt mijn geaardheid mogelijk op een lievere manier zichtbaar maken?
De jongen wilde het schreeuwen en maakte mij bang toen in de vorige droom. (Ook een deel van mij?)