Ik heb zo om de 3/4 maanden dat er een zelfde droom terugkeert. Ik ben dan met mijn familie: vader, moeder en twee oudere zussen ergens op een plek wat een beetje een zelfde omgeving heeft als een stadje waar ik jaarlijkse met mijn schoonfamilie op vakantie ga. Deze plek heeft voor mn gevoel met een wereldoorlog te maken. Elke keer in die droom zegt mn vader "Kom we gaan even bij die plek kijken", we lopen dan met zn alle en dan zegt 1 van mn zussen telkens "Nou Kim, jij wilde daar toch kijken... ga dan!" Waarop ik dan zeg "Nee, ik hoef dit niet te zien, papa wilde gaan".
Vanacht was voor het eerst dat ik het een soort van zag aankomen en waarop ik dus in mn droom deze keer zei "Dit zeggen jullie elke keer als we hier zijn! Ik hoef hier niet heen!". Nadat ik dan mn zegje heb gedaan wordt ik wakker. Het is zo raar. Vooral dat die droom telkens terugkomt, maar nu vooral omdat het een soort van bewust werd.
Iemand enig idee wat zoiets kan betekenen? Het blijft maar hangen vandaag, dus ik moet het even delen. Dank!