Vannacht had ik erg chaotische droom en ik kan mij alleen nog maar delen van herinneren.
Ik zit in een vliegtuig die aan het boarden is. Dan sta ik buiten, op de weg, en rechts van mij zie ik een soort grot. Links van mij kronkelt de weg over een donkergroen veld. De lucht is ook niet helder, het is meer... grauw. Op het pad staat iemand, volgens mij een jong Aziatisch meisje. In de grot zie ik diverse dromen zich afspelen, alsof de grot een grote televisie is. Ik zie een hoogspanningsmast en water en ik noem de betekenis van die symbolen op.
Dan zit ik weer in het vliegtuig en het vliegtuig rolt rustig verder. We komen in stedelijk gebied, op het vliegveld. Er is iets met de deur en ik vraag mij af wat de gevolgen voor ons zullen zijn als de deur er uit valt. Ik vermoed dat dat op de grond niet erg is, maar in de lucht zal de druk wegvallen en dan zal niemand het overleven.
Vervolgens loop ik een trap af naar beneden, de terminal binnen. Ik sluit mij aan bij de andere mensen, die in een groep staan (volgens mij studiegenoten?). Door de glazen deuren komen andere mensen binnen, onder andere een studiegenootje met wie ik niet zo goed overweg kan. Hij heeft de reis georganiseerd. In de droom voel ik ook de afkeer voor het studiegenootje.