Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Aangehouden door politie

7 jaar geleden

Goedenmorgen,

Ik had vandaag een droom over dat ik in mij auto reed tijdens dat ik hash gerookt had. Ik werdt aangehouden door de politie om een test te doen of ik drugs had gebruikt, ik voelde angst in me droom omdat ik mijn rijbewijs niet kwijt wou raken.
Toen de agent vroeg of ik drugs had gebruikt ( uit mijn perspectief was het te zien dat ik high was ) had ik verteld dat ik een dag vantevoren iets had gerookt en dat ik net pijnstillers had genomen en dat dat de test misschien zal kunnen beïnvloeden, na een tijdje kwamen er twee polietie agenten om te vertellen dat er iets mis is met de testen en dat ze die niet kunnen bij mij afleggen. Vervolgens mocht ik zonder problemen verder. Maar toen ik op het punt stond om weggegaan en rustig weg reed kwamen er agenten achter mij aan lopend omdat ze dachten dat ik aan het vluchten was. Ik negeerde paar stop tekens maar uit eindelijk ben ik gestopt en verteld dat ik zojuist van de andere agenten weg mocht gaan. Aan het eind van mijn droom was ik blij dat ze me niet te pakken hadden.

Kan iemand mijn uitleggen wat voor betekenis deze droom zal kunnen hebben?
Uit mijn perspectief denk ik dat het temaken hebt dat ik moet stoppen met blowen en dat het eenniet soort van waarschuwing was dat als ik dat niet doe dat ik er gevolgen van zal kunnen hebben.

Ik hoor het graag wat jullie er van vinden want misschien betekent dat iets heelanders

Alvast bedankt. Groet mason

7 jaar geleden

De politie is je eigen onbewuste gezag. Je weet dat het niet kan, maar doet het toch. De stoptekens die je negeert zijn momenten, dat je over je grenzen gaat. Het feit dat je misschien wel verslaafd bent, negeer je. Je ego neemt de overhand. Het verstand word gegeneerd.

7 jaar geleden

Dank u wel voor de uitleg