Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ik word vaak helemaal in de war wakker.

warretje
11 oktober 2008

Ik heb de laatste tijd soms dat ik eng gedroomd heb en dan in de war wakker word. Als ik wakker word lig ik op mn rug en weet niet meer wat boven en onder is en heb ik het idee dat ik op het punt sta richting het plafond te vallen zodra dat voorbij is dan voel ik me verward en weet ik niet meer wat ik moet doen of het een school dag is of ik me moet omkleden of kan blijven liggen en vraag ik me soms af hoe bijv. mijn nichtje heet of een klasgenoot en kan ik me dat niet herinneren. Ik heb geen idee wat er zich in die nachtmerrie dan heeft afgespeeld maar daarna voel ik me soms wel de hele dag misplaatst en vreemd. Ik hoop dat iemand een idee heeft wat dit kan zijn.

12 oktober 2008

Hoi Warretje.

Het kan zijn dat je die nacht een poos uit je lichaam bent geweest en daarna in een verwarrend gevoel wakker wordt, kijk naar wat je in jou droom gebeurd en wat voor erge dingen daar gebeuren.

Het kan zijn dat de inhoud erg belangrijk is voor je zelf.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024