misschien is het handiger dat ik al zal vertellen dat ik zwanger probeer te worden.
ik ben nu al 6 dagen overtijd. en als alles goed gaat ga ik zaterdag een test doen.
maar nu komt mijn droom dat ik vannacht gedroomd heb.
ik weet enkel nog dat ik in mijn droom wakker werd gemaakt. maar ik weet niet meer door wie. het was 3 duur dus de klok signialeerde 3 uur.
ik doe een zwangerschapstest en het blijkt positief te zijn.
en iedereen was echt super blij.
maar vanaf vandaag voel ik me echt rot.
deze morgen ben ik heel vroeg opgestaan, en ben onmiddelijk op de bank gaan liggen. daar heb ik zitten te slapen tot een uur of 12 uur. omdat ik buikpijn had. ik voelde me echt vies misselijk.
ik weet wel dat dit hier geen zwangerschapforum is, maar kan iemand het me uitleggen?;
het is ook niet dat ik er de hele dag aan denk.
want ben al Twee jaar aan het proberen zonder resultaat.
maar dat is echt de eerste keer dat ik zo iets droom.
volgens mij als je misselijk ben, is dat al een teken van zwanger schap, alleen is dit wel vroeg, maar meid, maak je geen zorgen, het zullen vast zenuwen zijn ;). ik heb het gevoel dat je gezond ben en dat je kind ook gezond word.
Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.