Goeiemiddag,
Vanacht droomde ik het volgende:
Ik weet het niet heel goed meer maar nog wel stukjes...
Zo droomde ik dat ik mee deed aan een zwemwedstrijd in een vieze gracht...
Het water was niet schoon maar tijdens de wedstrijd dacht ik daar niet aan. Ik was niet eerste maar ook niet laatste geworden.. de eindstreep was na een soort bruggetje waar je onder door moest.. je moest onderwater blijven want de brug hing elke centimeters boven het water. Ik had ook een zwemband mee die later achter mij aan kwam onder de brug door.. Aan de andere kant van de brug waren mensen aan het juichen en ik keek naar de lucht en zag een hele mooie regenboog verschijnen... het voelde wel positief aan.. later was ik bij een snackbar en ik had een groot menu besteld. Ik kreeg een hroot bord aan gereikt met sla, patat en vlees, het zag er heerlijk uit. Het was enorm zwaar! Ik kon het bord niet goed vasthouden en toch moest ik ermee naar huis fietsen. Ik liep snel naar mijn zus en vader toe die op een bankje zaten in het winkelcentrum waar de snackbar was. Ze vonden dat ik overdreef en ik werd daardoor geïriteerd... het bord was echt enorm zwaar. Later was ik in een huis van iemand.. Ik was daar stiekem heen gekomen terwijl dat niet mocht.. Ik hoorde dat er mensen aankwamen, ik vluchtte een kamer in, en daar lag dus een jongen waar ik een paar maanden geleden verliefd op was.. Ik vroeg of ik een vluchtroute mocht gebruiken die door zijn kamer ging.. Hij vond het geen probleem. Later stond tie op en gingen we zoenen... heel apart...
In het echt hebben we vaker gezoend maar is er een eind gekomen aan onze verliefdheid...
Toen eindigde de droom...
Wat valt hieruit op te maken?