Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo.
Ik heb een vraag over de betekenis van mijn droom.
Ik heb namelijk al 3 keer dezelfde droom gehad.
De droom is als volgt: IK lig in bed (het is donker) en ben half wakker. Ineens komt er een geest of een schim tevoorschijn. Het stelt een persoon voor. Ik doe snel mijn ogen dicht en draai me op mn zij. Vervologens komt de schim naar me toe en raakt me ook aan. Ik probeer dan te schreeuwen maar dit lukt niet, ik kan geen enkel geluid maken. Bij de laatste keer dat ik deze droom heb gehad draaide de schim ook mijn hoofd een kwartslag waarna ik probeerde te schreeuwen wat wederom niet lukte.
wat zou dit kunnen betekenen?
Ben ik wel erg benieuwd naar.
Hoi van Ewijk.
Dit is geen droom wat jij hebt, het is dat iemand aandacht van je vraagt, zo kan en geest een mensgedaante aannemen en het lijkt mij heel dringend, omdat hij al drie keer geweest is en zelfs je hoofd nog draait voor meer aandacht.
Probeer voor dat je slapen heel rustig en ontspannend te worden, vraag om bescherming voor je zelf en wacht rustig af.
Dus meneer heb goede moed heb geen angst want daardoor ontstaat paniek, blijf er naar kijken ook al ben je heel bang blijf kalm en blijf kijken zo kom je aan de weet wat de bedoeling is en vraag wat de bedoeling is van dit bezoek.
Ik spreek uit ervaring.
Ik wens je heel veel sterkte toe.
Ik heb een tijdje terug hele erge ruzie gehad met mijn ex. Zou het daar misschien iets te maken mee kunnen hebben? Ik voel me daar namelijk nogsteeds heel erg klote over. Ik probeer het nu dan ook weer goed met dr te maken. Misschien dat het hier iets mee te maken heeft? Dat die persoon in mijn droom wilt laten zien dat ik het goed moet maken en verder moet met mijn leven.
In ieder geval bedankt voor de reactie.
Beheerder |
ik ben het helemaal met hans eens, het lijkt mij ook duidelijk dat hij ej aandacht wil, probeer eens dingen anders te doen die misschien lastig voor je zijn, of kom eens met het idee om met hem te praten, gewoon vragen wat er is of/en wie hij is, meestal zegt je gevoel wel wie het is, maar je kanook gewoon antwoord krijgen. en je zou moete proberen net bang voor hem te zijn, want wie weet is het wel een geest die kwaat ind e zin heeft, en door je angst heeft hij grip op je. stuur hem anders weg.
Hoi v Ewijk.
Even antwoorden op je brief, jij denkt dat het door die ruzie komt, ruzie is nooit goed en altijd beter om weer bij te leggen, maar dat is niet zo, het is heel wat anders.
Die andere had het over een minder goede verschijning, maat dat is niet zo, er wordt aandacht gevraagt omdat er heel wat anders aan de hand is, wat weet ik niet ik mag het ook niet weten, dus v Ewijk blijf opletten, probeer je angst onder coltrole te krijgen, ik weet voor mij dat dat heel moeilijk is maar het zal je lukken net zoals bij mij.
Als het belangrijk is zal het weer terug komen en je angst zal daar bij ook minder worden en dat moet ook wel, ook op dit gebied moet de mens leren om te gaan met vreemde dingen.
Vraag steed om bescherming voor je slapen gaat, dat heb je wel nodig.
Ik hoor nog van als het goed is.
Groeten H@ns.
Droominfo, © 2024