Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zoekende

Naomi2511
7 jaar geleden

Ik ben altijd op zoek in mijn dromen. Op zoek naar servies(boerenbont) op rommelmarkten. Op zoek naar mijn (overleden)oma. Haar huis aan het opruimen en op zoek naar dingen met emotionele waarde. Zoekende onderweg met trein of mijn oude school. hele hectische dromen, Wat houd dat toch in? Groetjes

7 jaar geleden

Als je op zoek bent in dromen, dan staat het symbool voor de zoektocht in jezelf. Het Boerenband zijn de goede herinneringen van vroeger. Het knusse en nostalgie. Net als je oma waar je dierbare herinneringen aan hebt. De trein staat voor een rit in het leven. De oude school zijn de normen en waarden van toen aanhalen. Het is de overweging over welke normen en waarden nog actueel zijn. Hoe meer je je zelf opnieuw weet je kennen en waarderen zoals het nu is, hoe meer je kunt aarden/gronden.

7 jaar geleden
Beheerder

Je zoekt in het verleden naar de waardevolle zaken, maar heb je daarnaast wel aandacht voor de toekomst en het nu?