Ik was aan het lopen met een groep mensen (vreemdelingen maar ook klasgenoten) ergens. Uit de lucht knalde een UFO vlak naast ons. Door de enorme knal waren het kwaad van de aliens en het goede van de mensen omgewisseld. Ik rende naar de balie, ik wilde wat bestellen maar toen de barhouder overeind kwamen had hij eerst normale ogen en toen deed hij iets (weet niet wat) en toen waren zijn pupillen gloeiend rood. Hij wilde me bijna aanvallen. Toen ik terugkeerde naar de UFO zag ik dat de aliens me niet aanvielen en dat ze geen rode, maar groene ogen hadden. Ik rende naar de groep mensen waar ik mee aan het lopen was, ondertussen achtervolgt door ondode mensen met rode ogen.
Rode ogen = kwaadaardig
Groene ogen = goed
Die 2 waren omgewisseld
Ze konden zelf schakelen van 'levend' (normale ogen) naar rode/groene ogen (ondood)
Ik vond ze op een soort cruiseship, maar dan wel met kannonen om de aliens af te schieten. Ik probeerde ze ervan te overtuigen dat de aliens goedaardig waren, maar niemand geloofde mij. Waarschijnlijk omdat ik in het echte leven ook tegrn ze gelogen heb. Ik zag Jan, Jason, Angelo en nog een meisje waar ik tegen gelogen heb. De barhouder daarentegen herkende ik niet. Het meisje liet de groene ogen, die tijdelijk van de aliens waren, aan Angelo zien om hem ervan te overtuigen dat de aliens inderdaad goedaardig waren
Ik werd nog een tijdje achterna gezeten door kwaadaardige mensen en toen werd ik wakker.
Het lijkt wel alsof ik de vreemdelingen (aliens) meer vertrouw dan de 'alledaagse' mensen hier, en dat zou heel goed kunnen kloppen.
Ik merk ook vaak dat mensen bang worden van aliens die eventueel ontdekt gaan worden, waar ik op reageer met: maar wat als zij nou goedaardig zijn?