Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

m'n droom o.o

lian.
24 oktober 2008

nou m'n droom, die ik zelf een beetje raar vind.
M'n moeder was d'r stem kwijt dus die ging niet werken. Toen wouden we gaan winkelen ofzo, maar toen zat ik opeens in iemand anders z'n auto om dan te gaan winkelen, maar die auto stond wel stil in de andere straat. Het was ook opeens heel donker. Toen ging ik weer de auto uit en zag zo'n man... In zo'n gek pakje, haha. Maargoed toen was het opeens dat ik hem moest verslaan. En ik had alleen maar een tijdschrift. En telkens wanneer ik hem bijna bewusteloos had, kwam die weer bij, heel vaag. Toen opeens was er een meid en ook nog een fiets en toen fietsten we dus keihard weg, maar hij bleef maar in de buurt. Uiteindelijk kwam ik op het speeltuintje en daar probeerde ik um ook te verslaan en hij zei alsmaar: '' word een krijger.'' En toen uiteindelijk had ik hem verslagen, door magie. Heel raar. En toen draaide ik me om en toen zag ik de jongen staan die ik leuk vind/vond en die keek me aan. En toen werd ik wakker, maarja wat betekend dit denken jullie?

X

hai.
31 oktober 2008

mm.. gezellig!

Eric
31 oktober 2008

LOL! Ik weet niet wat het betekent, maar ik vind dat je het zo ontzettend leuk verwoord :D! HAHAHAHAHA!

1 november 2008

Hoi Lian.

Je zit in een auto die niet vootuit gaat, daar word je niet wijzer van.

De hele droom lijkt een gevecht met je zelf te zijn, de problemen die hebt, aan het einde van je droom zeg je tegen je zelf wordt een krijger een vechter voor je zelf, jezelf laten zien van wat en hoe je bent, geen man in een clown pakkie.

Kijk maar wat je er mee kan doen het hoeft niet zo te zijn, maar kan je wel tot nadenken stellen.

Groeten

H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024