Ik droomde dat ik op een camping was waar ik vroeger weleens kwam.
Ik wist dat het die camping was, maar toch zag het er totaal anders uit.
Ik ging naar het zwembad met mijn vriendinnen, en zocht een goed plekje voor mijn handdoek.
Toen ik me omdraaide stonden er twee knappe vlaamse jongens voor me, broers, de een van 16,
de ander van 18(geen idee hoe ik dat weet.). Ze begonnen tegen me te praten,
en even later hadden ze me het zwembad in gekregen. In het water waren ze om de beurt met
me aan het flirten. De een op een heel schattige manier, de ander heel stoer,
en toch heel lief. Van de ander hadden ze het niet door. Ik voelde me heel bewust verliefd.
Toen waren we in een schuur, waar ik om de beurt met ze lag te zoenen op een oude bank.
Nog steeds hadden ze het niet door van elkaar.
Toen zag ik dat de oudste een huis aan het slopen was (ik was er zelf niet bij, ik zag het alleen). Er moest nog een steen uit getrokken worden (paars..??) en dan zou het huis omvallen.
Er was een vriend van hem die vertelde dat ik ook met zijn broer ging. Hij werd vreselijk kwaad en trok de steen eruit, terwijl iedereen nog binnen was. Toen rende hij het huis uit, en de rest van de groep ook, ze leefden allemaal nog. Maar ze waren boos op hem, en gingen achter hem aan. Maar hij knielde, en legde zijn gezicht in het gloeiend hete zand,
een deel smolt weg. Toen was ik er ineens wel bij.
Ik rende naar het dorp, en kwam onderweg allemaal elfjes tegen die aan een wedstrijd meededen(???). Ik rende naar de plek waar de broer werkte, en vertelde alles aan hem. Vreemd genoeg was hij niet boos op me. Hij omhelsde me heel liefdevol, en toen renden we naar de plek waar zijn broer op het spoor was gaan liggen. Er kwam een hele stoet mensen in het zwart vanaf.
Toen werd ik wakker.