In mijn droom had ik een USB stick gekregen of gekocht waardoor je blijkbaar toegang kon krijgen tot alle films op illegale wijze. (Zou ik in het echt al niet vertrouwen, en ik kijk nog altijd via de legale manier.) Mijn laptop kon die USB stick niet aan en brandde ineens helemaal door, nu weet ik dat een defect apparaat kan wijzen op iets aan je eigen lichaam. (Ik heb mijn hele leven al een beperking in mijn benen.) Ik riep in de droom ook mijn vader en zei iets in de zin van: "Mijn laptop doet raar!" Daar zie ik een link naar een eeuwige discussie tussen mij en mijn vader. Vroeger waren er geen digitale schermen & Netflix en zo, dus hij snapt af en toe niet dat wij zoveel series kunnen volgen etc.. Maar ik snap het volgende deel van mijn droom niet helemaal.
Normaal gesproken kun je niets meer met een doorgebrande laptop doen. Maar wonder boven wonder had hij nog beeld dus ik kon mijn belangrijke bestanden (Mijn geschreven verhalen, waarvan ik in het echte leven ook de kopieën op andere media regelmatig ververs..) nog veilig stellen door die door te sturen via e-mail zodat ik ze overal kon openen. De vonken vlogen er vanaf dus uiteraard deed ik dit voorzichtig.
Iemand die mij het zou kunnen verduidelijken? Wat zien jullie hier in?