Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Lange complexe krAchtige Droom

Jhon
5 november 2008

Beste ...

ik heb de laatste tijd raare complexe dromen wat een heel sterk gevoel op brengt in de droom en na de droom een van die dromen schijf ik hieronder uit miss. dat je me daarbij kan helpen ik hoef geen complexe uitleg ofzo.
ik zeg erbij dat een hele rare gedaitaleerde droom is die je niet zo vaak zal krijgen.

Ik kwam in een wereld die leek op de aarde maar was het er donker door de dikke wolken ik liep daar rond zonder een duidelijke doel op een gegeven moment krijg ik vliegende dieren als vrienden die met mij mee liepen zonder dat ik het in de gaten had werdt mijn doel duidelijk ik moest weer een licht op die wereld brengen door alle rare tempels af te gaan in die droom waren de tempels genummert en kwam ik ze automatisch op volgorde tegen de eerste tempel was een pyramide de op zijn kop stond ik weet dat ik een doorgang vond die de tempel binne lijde het waren krape ruimtes die duidelijk boobytraps hadden waar normaal gesproken niet levend door komt zoals zagen pijlen noem het zo gek maar op en toch kwam ik er zo gemakkelijk doorheen alsof het mij niets deed wat er in die pyramide gebeurden kan ik me op een of andere manier niet meer herrineren alleen dat ik er iets belangerijks leerde toen ik daar wegging uit de piramide liep ik verder en kwam ik de 2 de tegen daar ben ik gemakkelijk binnegekomen zonder die zagen en pijlen daar kwam ik een dame tegen die heel veel levens energie had en water kon besturen ik weet niet precies wat ik daar zou hebben geleert maar het had iets met water te maken toen ik daar weg was kreeg ik de 3 de pyramide waar ik de zelfde soort boobytraps tegen kwam toen ik in het midden van de pyramide kwam kwam ik een soort van robots tegen die mij aanvalde zonder mooite versloeg ik die met een zwaard toen ik verder in de pyramide kwam kwam ik een super grote robot tegen ik voelde dat er iets fout was aan die robot en kwam in een gevecht met die robot die robot was veel te groot en te sterk om daar binnen tegen hem te vechten ik ben toen gevlucht zonder iets te leren ik liep weg van de pyramide met die vliegende vrienden ik probeerde de 4 de pyramide te vinden maar die kreeg ik op een of andere manier niet vinden in plaats van de 4 de pyramide kwam ik weer uit bij de 3de ik wou daar niet naar binnen gaan omdat ik wist wat er op mijn wachte de hele voorkant van de pyramide (die net zo groot zijn als de echt pyramide van kufu in egypte maar dan op zijn kop) open en kwam die robot eruit die met mij in gevecht ging op eens kreeg rare kragten die gebaseert waren op mijn mijn vertrouwen in mijn krachten ik sprong van berg naar berg de robot kwam achter me aan en ik hoorde de bergen waar ik van af vluchte explodeeren door de stoten van de robot ik merkte dat hij mij inhaalde en dook in het water en hoopte dat hij daar niet in zou volgen ik hoorde de robot het water in springen van af dat moment werd ik getranspoorteerd en liep weer rond in die wereld zonder die vliegende vrienden en het was veel donkerder ik leip een tijd zonder doel daar rond ik zag twee bergen naast elkaar met een poort er tussen ik kreeg daar een slecht gevoel over die daarna ging de poort open en ik ging daar naar binnen ik kwam in het begin van de weg een krachtige gespierde neushoorn van steen tegen ik ginge verder en zag bewakings posten met mensen die dat bewaakte daar kwam ik niet zomaar doorheen ik keek terug naar de neushoorn waar cijfers boven verscheen 1 op zijn mond 2 tussen zijn horens en 3 op zijn rug ik voelde een sterk gevoel dat ik die nummers moest volgen wat ik toen deed ik kwam op de rug van de neushoorn en de neushoorn kwam tot leven met een ongelooflijke kracht sloeg hij door de bewakings posten heen toen we aan het einde van de weg kwamen kregen we een obstakel waar de neushoorn niet door kwam ik ben toen afgestapt en per voet doorgelopen ik zag een supr grote pyramide ook op zijn kop stralend van goud met goude beelden erop en palmbomen hij straalde zoals de zon altijd doet ik zag een bal zweven voor mijn neus met een ring eromheen het leek heel veel op een planeet met ringen ik voelde dat ik erop moest gaan zitten toen ik zat kwam er een stem uit de pyramide die mij vertelde dat hij het 6 de huis is en dat hij voor mij een trap heeft gemaakt naar partner schap en ik zag een trap die naar de top van de pyramide leide na dat ik die trap zag steeg de pyramide op tot boven de wolken en vloog super snel weg ik kon vliegen met die bal met ringen en vloog hem achterna ik kreeg een sterk gevoeld dat ik naar achter moest kijken en zag die grote robot achter me die mij wou hebben ik keek weer naar voren met de bedoeling rechtstreeks naar de 6 de pyramide te gaan om daar naar binnen te gaan en iets te leren maar toen ik keek werdt de pyramide verdeelt in duizende pyramides met de bedoeling dat ik de trap volg en niet meteen naar het zesde huis moest gaan ik moet eerst de robot verslaan toen ik dat te weten kwam werdt ik wakker met een ongeloovelijk sterke gevoel dat moeilijk is te beschrijven sinds dien heb ik meer van dit soort dromen

maar wat ik het meest vreemde eraan vindt is dat ik ten eerste zo`n een uitgebreide droom kan hebben alles tot in details kan onthouden alleen somige dingen lijkt het wel alsof het verwijdert is maar nog steeds stukjes van in mijn geest rond drijven als u hier wat verlichting in kunt brengen zou ik het graag horen

Bedankt voor de tijd en energie als u hier goede informatie over kwijt kan

Jhon
5 november 2008

Deze email adres en naam zijn niet mijn echte informatie omdat ik graag anoniem blijf

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024