Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Re: oog

Cheyenna
6 jaar geleden

Hai,

Ik droomde dat er wat mis was met mijn vriendin gaarne oog het was een beetje geïrriteerd en leek op een luie oog. Ze kwam naar ons toe en vroeg aan Mn tante, waar is die aardbei? Dat Schijnde te helpen, terwijl het eigenlijk een soort bril is wat ze bedoelde. Toen zei ik oh ik heb wel wat voor je in de friezer, die speciale bril die je op je ogen kan leggen om te relaxen. Later dreigde er in de droom gevaar er waren meiden aan het rennen op een angstige manier, toen rende die vriendin van mij ook, maar zij ging de richting op waar het gevaar vandaan kwam, het was een rode auto en ik rende toen ook weg de richting waar de andere meiden gingen. Later was ik thuis met Mn broertjes en Mn moeder ging weg en toen zei ik ze gaan iedereens huis af het het gevaar ons huis dus ook toen zei ik vanuit mijn ooghoek iemand in vanuit het spiegel in de gang richting ons kamer lopen. Wie het was was niet duidelijk.

6 jaar geleden
Beheerder

Is de aardbei de roze bril?
Aarbeien zijn ook vruchtbaarheidssymbolen. (Liefde/Eros/Venus)
De irritatie of de "splinter/balk" bedekken met een roze bril?
Iets niet willen zien of minstens gekleurd.
De rode auto zal wel een verband hebben met de eerdere aardbei.
Iets in de vriezer hebben wijst op gevoelens geconserveerd of bevroren hebben.

*Wil je niet steeds in het onderwerp van anderen starten, anders sluit ik het zonder commentaar af.