Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ongemakkelijke ontmoeting met nieuwe vriendin

Droom123
6 jaar geleden

Ik droomde over het feit dat een jongen met wie ik ander half jaar lang “bezig” ben geweest nu een vriendin heeft (is in werkelijkheid ook zo). Hij stuurde mij een filmpje van haar en nodigde me vervolgens uit in haar gigantische huis met zwembad voor de lunch. Ik vond dit super ongemakkelijk, omdat ik nog steeds gevoelens voor hem had, maar vond dat ik het gewoon moest doen. In het huis waren ook een flink aantal andere mensen, ik denk vrienden en vriendinnen van hem en haar en ik kende niemand. Ik viel flink buiten de boot. Ook hij gaf mij weinig aandacht en vooral veel aan haar. Echter, toen ze begonnen te zoenen in het zwembad keek hij mij eerst even aan. Hij wou aan haar borsten zitten, maar zij werd boos omdat hij dit altijd wou (???) en nooit gewoon gezellig kon kletsen. Ze liep weg. Ik was enigszins tevreden, en besloot zonder iemand dag te zeggen stiekem te vertrekken. Centraal hierbij was dat dit als het ware een echte undercover missie was, omdat ik het zoooo ongemakkelijk vond dat ik er die hele middag maar een beetje bij had gehangen zonde riemand echt te spreken. Ook zocht ik heel hard naar mijn gouden schoenen (heb ik in t echt niet) die ik nodig had om te kunnen vertrekken. Eenmaal gevonden stapte ik op de fiets, en kon ik nog net op tijd wijken voor een gigantische rode vrachtwagen, die mij anders ten pletter had gereden.

Ideeën?

6 jaar geleden
Beheerder

Je bent jaloers.
De vriendin heeft een luxe huis met alles erop en eraan. Een te grote jas?
Hij denkt blijkbaar alleen maar een seks.

Waarom zoek jij je (glazen) gouden muiltjes?

Later kom je bijna onder een rode vrachtwagen.
Die zal wel een connectie hebben met eros en het is kennelijk een groot probleem.
Zou de chauffeur je niet zien staan, of let je gewoon in beslag genomen door de affaire niet op?
Een vrachtauto is ook een beeld van een ballast.
In elk geval ben je wel zelf opgestapt al is het niet met een Rolls Royce en een lakei.

Het zwembad is meest het onbewuste maar je zou er ook in kunnen verdrinken.