Ik heb een droom gehad over een feest.
Er was een presentator bij die via microfoon iedereen opspoorde om.te zoeken naar tekenen/ hints. Hij is heel bekend van tv series. Ik zocht. Een kindje dat leek op mij en mijn vriend zocht ook. Soms vonden we iets zoals een gedeukte nummerplaat.
Ik kwam mensen tegen die ik van vroeger kende. Ik liep er een aantal keer voorbij in de hoop dat ze mij niet zagen. Ze praatten over mij. Ik hoorde mijn naam, horeca en werken. Later ging ik naar die persoon, ging ik erbij zitten en vroeg wat het te betekenen had dat ze over mij praatte. "Ja", zei ze. Ze werd in dat moment mooier en ik lelijker. Mijn haar geraakte in de war "ja je bent nu al een tijd bezig met zoeken naar werk. Het is niet voor je weggelegd hè in jouw sector. Misschien moet je solliciteren als serveuse." Ik zei "ik weet dat ik al lang zoek naar werk. Nog even en ik.schakel ook een zoektocht in voor andere vacatures. Maak je geen zorgen. Maar geen serveerster. Wil je mij verdriet aandoen? Wil je mijn gevoelens kwetsen? Dat gaat je niet lukken, ik laat het niet binnen. "
De main character stapte een huis binnen er lag iemand met een ooglapje. "Je moet naar het ziekenhuis", zei ze. Er kwam iemand binnen en die zei "dag moe". "Is dat uw moeder", zei de main character van de serie. Het meisje waar de presentator mee zou trouwen. De persoon die binnen liep werd ontmaskerd als slecht persoon/iemand die vuil in het eten gooide om het zo te zeggen.
Op het einde helpte ik op te ruimen. Dit deed ik om de fietsen met een haak omhoog te plaatsen.in een hypermoderne voertuig/bus. Een schattig kindje dat leek op mij en mijn vriend zei dat hij nog benodigdheden moest halen. Ik wist dat hij iets plande om mij gelukkig te maken.