Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mijn dochter wordt bewust aangereden

Mamavan3
6 jaar geleden

Hopelijk kan iemand me helpen om mijn nachtmerrie te verklaren want ik zit hier toch best mee...

Ik droomde al een paar keer dat het buiten donker is, en dat ik voor het raam van onze slaapkamer naar buiten sta te kijken omdat mijn jongste dochter (bijna 6) iets wil halen op straat (haar knuffeltje). Ze steekt de straat over en bukt zich over de goot om muisje op te pakken. Ze zit gehurkt. Op dat moment komt er stilletjes een donkere jeep aangereden die heel langzaam over mijn dochter rijdt, ik hoor mezelf dan verbaasd zeggen/roepen: die rijdt daar gewoon over zeg! Ik sta nog steeds boven in mijn kamer en voel me machteloos, loop niet meteen naar haar toe...

De jeep stopt een 2 tal meter verder, de stoplichten branden, en wanneer ik zie dat mijn dochter probeert om vooruit te raken (kruipen, slepen, ze leeft dus nog)) rijdt hij stilletjes vooruit. Ik dacht eerst dat die nog eens achteruit over haar ging rijden. Maar op dat moment werd ik wakker. Dus ik weet het niet hoe het verder zou gaan.

Deze nachtmerrie heb ik al minstens 2 keer gehad en ze lijkt levensecht... verschrikkelijk om mee te maken...

6 jaar geleden
Beheerder

Het lijkt mijn een bruut die over haar (en jouw) gevoelens heen walst.
Een stiekemerd, een gluiper, een vals iemand die zijn gezicht niet laat zien en daarom laf is.
Gewoonlijk gaat het om vaak mannelijke schaduwelementen.

Je dochter bukt zich om haar knuffeltje op te rapen wat niet ongevaarlijk is op een weg.
Maar hier wordt bewust over haar heengereden. Bijna een detective story.

Misschien wel iemand die jou wil treffen met het overrijden van je dochter, je liefste bezit?
Een jeep is een terreinwagen en dus lomp en ruw. Militant. (Kan ook een negatieve vader zijn of gezagsfiguur)
Je dochter is ook een onderdeel van jezelf.
Alle personen kunnen delen van jezelf zijn.

Mamavan3
6 jaar geleden

Wow, dat is heftig... Ik heb 5 maanden geleden wel een trauma meegemaakt waarbij een baby is overleden (niet mijn baby). Daar kwam geen auto aan te pas...