Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

geest of niet

marki
18 november 2008

beste mensen ik zit met een probleem(denk ik) 2 dagen geleden was ik met een vriend van mij naar huis aan het lopen van school en zag ik een man staan met een hond die ik aaide waarna ik aan de man vroeg hoe die hond heete ( het was een new foundlander) grizly zij die man daarna raakte ik een beetje met die man in gesprek. toen we verder liepen keek die vriend mij met open mond aan en vroeg wat ik aan het doen was volgens hem was die man en die hond er helemaal niet :S ik vind dit best raar en weet niet wat ik ermee moet :S:S

graag uitleg

19 november 2008

Hoi Marki.

Wat jij zag marki is een geest geweest die vaste form had aan genomen, ook zijn hond, de eigelijke man van vlees en bloed is heel ergens anders geweest, wat jij zag was duplo van die man maar dan in geest form.
Dit is niet raar of vreemd en komt veel meer voor, als je je het gesprek nog kan herinneren vind je misschien ook het antwoord op julie ontmoeting.

Misschien kan je ook nog het gevoel beschrijven wat je had toen je met die man sprak.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024