Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Droomde dat ik in een grote zwarte/donkerbruine bestelbus ging zitten, ik reed een kleinstukje achteruit om de bus te keren en de straat uit te krijgen, wonderbaarlijk genoeg zonder ergens tegen aan te rijden.
Ik reed vervolgens vooruit met de grote bus.
Ik zette andere liedjes aan op de radio.
Ik kwam iets laters een vriendelijke donkere man tegen en ik zou met hem de reis voort zetten,En even later kwam er een mooie donkere vrouw in roze trainingspak ze was wel redelijk lang. En mijn auto veranderde in een transformer ( dat is gebaseerd op de film dat auto's in robots kunnen veranderen) en deze transformer kon ik zelf besturen ik voelde me net een gehandicapte in een rolstoel maar het was ook wel grappig.Alleen had ik een gevoel dat ik er niet bij hoorde.
Want ik vond dit meisje erg leuk en wou graag langer zijn.Zei antwoorden dat ik wel lang genoeg was, en we zouden samen gaan sporten.Toen we in een stad aankwamen en uit de 'transformer' stapte zag ik meteen een gespierde dude in een telefoon winkel
( heeft dus te maken met onzekerheid ofzo vanwege de spieren en de telefoon staat voor communicatie) ik zie dus sws een verband met de transformer en de gespierde dude in de sportschool die mij nog aan keek ook)
Maar om het kort samen te vatten het meisje en de jongen mochten mij wel.
Ik denk ook dat ik hier mede over droomde omdat ik gister naar een therapeut ben geweest om het te hebben over mijn grootste probleem dat ik denk dat alles en iedereen tegen mij is, waarvan ik weet dat het niet zo is, het moet gewoon even wat tijd hebben om dit tot mij te laten bezinken.
Beheerder |
De donkere bus geeft iets aan van een sombere onopvallende stemming.
Achteruit rijden kun je in het leven niet al moet je wel eens een andere richting kiezen.
Je kunt wel "achteruit gaan" in positie of conditie.
Het is een grote bus en dat wijst op veel "bagage". Maar ook op een te groot ego dat veel ruimte eist.
Andere liedjes betkent een andere stemming aannemen. Steeds hetzelfde liedje is een monotone houding en kringloopdenken.
De vrouwelijke zuurstok is natuurlijk de verleidelijke anima. Als imponeergedrag richt je de fallische auto op en maakt er iets opvallenders van dan die doodsaaie bestelbus. (imponeer of baltsgedrag). Maar het is een technische stunt en je voelt je gehandicapt. Vreemd toch want die donkere schoonheid heeft niets anders dan zichzelf en dat flitsende speelpakje nodig om je te imponeren.
Verder doe je blijkbaar aan krachtsport wat ook een vorm van baltsgedrag kan zijn. (Muscles and brains) Je wilt natuurlijk je lichaamsbeeld transformeren net als die auto die een zinnebeeld is van jezelf. (zeg maar de peniskoker).
Je bent erg onzeker en zoekt machosymbolen. Dat gaat niet werken. Je lost dit helemaal niet op met het ontwikkelen van mannelijke eigenschappen. Het is juist die donkere vrouw die invloed kan uitoefenen op hoe jij je voelt.
Misschien heeft de bestelbus te maken met iets dat uit de kast moet komen?
Meer feminiene mannen zijn in. Het beeld van Atlas de geweldenaar trekt alleen maar een bepaald soort vrouwen aan.
Dat past helemaal niet bij jouw onzekerheid aangaande jezelf of je verwachtingen.
Vrouwen kijken direct door zulke houdingen heen. Beter ben je gewoon jezelf want ze vinden het juist charmant als je een kluns bent vol onzekerheden, dat wekt hun moederlijke instincten, dan een gekunstelde opgekrikte narcist met ballen. (Trump, de narcistische macho is in feite een zwak verwend nest die zijn gebrek aan zelfverzekerdheid krampachtig compenseert door zich te omringen met mooie vrouwen, machts- en status-symbolen, zoals de fallische Trump-tower, en al de glitter and glamour die doet vermoeden dat hij verdoken gay is).
Wat u hierboven beschrijft ben ik het volledig mee eens!!!! danku
Misschien vind u dit wellicht grappig, toen ik de radio aanzette speelde dit nummer zich af.
https://www.youtube.com/watch?v=A-9G9-jBgMA
1 keer bewerkt. De laatste keer was 6 jaar geleden door angel maria.
Beheerder |
Hemel, Rap is wel de meest irritante drammerige vorm van "muziek".
Geeft mij direct de onbedwingbare neiging de radio door het raam te smijten. Haha.
dat licht er aan onder wat voor categorie het valt haha.
echter zijn er ook vele ontwaakte rappers die rappen over het leven, loyaliteit en verborgen boodschappen.
hier onder een nummer wat echt mijn ziel raakt en de manier van leven in 1 nummer beschrijft.
Luister alstublieft dit nummer en als u het niks vind hoor ik het graag
https://www.youtube.com/watch?v=lH3hrtp1T84
Dit nummer laat elke keer weer een traantje bij me vallen
1 keer bewerkt. De laatste keer was 6 jaar geleden door angel maria.
Beheerder |
Vrees dat we op gebied van muziek wel heel ver van elkaar afstaan.
Het raam is nog net heel. Haha.
Doet mij wel denken aan het "levenslied", (waar ik een broertje dood aan heb).
Wat niets zegt over jouw linkje, maar ik kan het niet aanhoren.
De Fado vind ik dan wel mooi. Misschien wel omdat ik het niet kan verstaan.
Maar de stijl is tenminste meer muzikaal te noemen. Iets vanuit de ziel.
Rap is meer een protest gebeuren.
Maar ik vel er geen oordeel over omdat ik het niet wil beluisteren.
Dat stampt dan de hele dag door het hoofd.
Om dezelfde reden luister ik nooit naar top hits.
Citaat:
De Fado vind ik dan wel mooi. Misschien wel omdat ik het niet kan verstaan.
Maar de stijl is tenminste meer muzikaal te noemen. Iets vanuit de ziel.
haha dit herken ik heel goed. Ik heb hetzelfde met japanse/ chinese muziek ( die hele oude muziek traditionele muziek )
Het is net als of ik het onderbewust kan verstaan.
Citaat.
Rap is meer een protest gebeuren.
Haha ja dat zit er ook tussen, de beruchte song' Ik heb schijt aan de overheid' zal u vast niet ontgaan zijn wat deels ook wel een negatief beeld aan de rap scene heeft gegeven
Ondanks snap ik het wel haha schijt aan de overheid hahahahah geweldig.
en terecht!
Citaat.
Om dezelfde reden luister ik nooit naar top hits.
Helemaal mee eens vreselijk vind ik dat ook haha
Ik wil u nogmaals er bedanken
voor al uw hulp! u staat erg hoog aangeschreven bij mij! danku danku danku