Ik droom de laatste tijd ontzettend veel. De droom van vannacht houdt me alleen erg bezig.
Ik zat buiten met een aantal mensen. Opeens raakte iemand verstrikt in een spinnenweb. Geen probleem, gewoon weggehaald. Maar daarna kwam de spin eraan en die gooide als het ware een web uit zijn poot. Dit was geen normaal web, maar 1 groot een met allemaal kleine webben er in. Dat voelde beangstigend. Daarna was er iemand die de spin pakte om hem ergens anders neer te zetten, waarop ik besloot om weg te gaan.
Ik moest ergens voor betalen, geen idee waarvoor. Het bedrag was 45 euro, ik kon het bedrag zelf intoetsen op een soort pinapparaat. Daar heb ik alleen 54 euro ingetoetst.
Daarna in de auto gestapt en weggereden. Tijdens de rit werd ik ingehaald door een auto die vervolgens de verkeerde kant van de rotonde nam. Aan de andere kant van de rotonde draaide hij om en sneed hij me af. Toen werd ik wakker.
Ik heb zelf het idee dat dit allemaal met elkaar te maken heeft, maar kan bij de verschillende uitleggen bij spinnen, auto’s en geld geen samenhang vinden.
Heeft iemand misschien een idee wat deze droom kan betekenen?