Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom van een oud collega en smorgens krijg ik het bericht da ze die nacht is overleden

tammie
23 november 2008

ik droomde deze nacht van een collega die 5 jaar met pensioen was.
ik droomde da ik ze zag in de ardennen . ze was bezig met een truitje te haken voor haar hondje omdat het daar zo koud was en ze vroeg of ik er ook een wilde.Ik sta smorgens op en kreeg een bericht op mijn gsm dat deze collega die nacht is overleden. ik vind dit zo eigenaardig en vraag me af of dit iets wil betekenen. weet iemand een antwoord?

kim
24 november 2008

ik denk dat dit betekend dat je een goede band met deze persoon had en dat je onbewust wist dat het niet goed ging met je collega en dat deze droom je er op gewezen heeft dat zij snel heen zou gaan.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024