Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dood van mijn vader

Jeanet
25 november 2008

Mijn vader is kortgeleden overleden op 11 november hebben we hem gecremeerd. Ik heb kort daarna gedroomd dat mijn vader op een houten brancard op wielen lag in een hoog gebouw, een crematorium, en ik wilde naar hem toe en mensen waarschuwen want hij was niet dood ze konden hem niet cremeren maar ik kon mijn vader niet vinden en eigenlijk helemaal niemand.
Wat betekent dit, als ik al weet wat ik heb gedroomd dan gaat het meestal over grote soort huizen waar ik moet zoeken en wanhopig in het rond ren en alle deuren opengooi die ik tegen kom maar niet kan vinden wat ik zoek. Nu was het mijn vader die ik niet kon vinden in het crematorium.

25 november 2008

Beste Jeanet,

Gecondoleerd met je verlies. Deze droom zegt je vermoedelijk dat je je vader mist, vandaar dat zoeken, maar dat zijn overlijden nog niet echt tot je door is gedrongen. Je wil in de droom voorkomen dat je vader gecremeerd wordt, want voor jou is hij helemaal niet dood. Een dergelijke ontkenning is een heel normale reactie als iemand sterft die je dierbaar is, het hoort bij de rouw. Veel sterkte!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024