Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mijn exman en een kindje

Natasja
23 januari 2009

In mijn droom had ik een heel fijn contact met mijn exman na een weerzien van een paar jaar, er was ook een kindje bij waarvan ik het gezichtje niet kon zien. Het is mij ook niet duidelijk bij wie het kindje van ongeveer 1 jaar oud hoorde, bij hem of bij mij. Ik weet wel dat het een heerlijk weerzien!!

25 januari 2009

Hoi Natasja.

Kinderen kunnen ook het symbool zijn voor groei, maar ook dit kan positief en negatief worden uitgelegd. Het is niet te zeggen hoe het kind zich zal ontwikkelen. Toch staan kinderen ook symbool voor nieuwe mogelijkheden en ontwikkelingen die ons totaal kunnen veranderen.

Evenals in het waakbestaan kunnen we ook in de droom ons gezicht verliezen. Dit is altijd een duidelijke waarschuwing dat er iets behoorlijk mis is met onze psychische gesteldheid. Waarschijnlijk plaatsen we onszelf in het waakbestaan te veel op de achtergrond.

Ik denk dat die droom op je zelf slaat.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024