Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen

watak
28 januari 2009

hoi

vanacht heb ik redelijk raar gedroomd en zou wel willen weten wat het betekent.
de droom ging als volgt ( wat ik mij er nog van herinner)

er stond iemand aan de deur, ik deed open maar wou die persoon niet binnen laten
die persoon liet hem niet doen en kwam toch binnen, ik wou hem buiten gooien en dat lukte mij, maar er was geen lichaam. in mijn droom was het een geest van een waarzegster.

ik vroeg van komaan wat doe jij hier bij mij, laat mij gewoon toch rust en die persoon zei van laat mij je helpen, maar dat wou ik niet.
toen zei ze onthou het nummer 269 Dat nummer zei ze wel in het frans
op het ogenblik dat ze dat gezegd had, zat ik namelijk in een hotel wat ik eerder nog niet wist, dat hotel lag bij een school en er was een inbreker ( nogal ne braven want hij maakte niet veel gekwetste alleen maar bang)

toen was ik aan het denken van kom ik moet daar iets aan kunnen doen en dacht van hem te kunnen nemen in het hotelkamer 269

maar toen werd ik wakker gebeld
grrrrrrrrrr

Sylvia
28 januari 2009

Hallo
Ik heb vannacht gedroomd dat mij zoon moest optreden en daarvoor vals geld ontving.
Het houdt me behoorlijk bezig en daarom vraag ik u wat dromen over vals geld betekent.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024