Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat bedoelde ze met dat droom

bianca28
14 februari 2009

hoi ik heb een tijdje geleden een droom gehaad die heel echt leekt te zijn ik droomde van me oma dat ik met haar aan het praten was en ze zij tegen mijn dat ik om 4 uur smiddags de volgende dag thuis moest zijn maar ik was om de ene of anderen rede niet naar huis gegaan maar het leekt zo echt die droom dat ik met haar praten maar ik vraag me af wat ze bedoelde met 4 uur thuis zijn ik heb zo een spijt ervan dat ik niet naar huis bent gegaan weten jullie mischien wat de betekenis er van is dat ik zo echt droomde ervan het leekt zo echt met vriendelijke groet bianca

15 februari 2009

Hoi Bianca.

Oma,s staan meestal voor goede raad gevers

De vier heeft bijna altijd een positieve betekenis. Ze staat voor houvast, stabiliteit, macht en het behoudt van dingen. Het is het symbool van de vier jaargetijden, de vier windrichtingen, de vier hemelrichtingen en de vier delen van een etmaal.

In de droom zijn we heel vaak thuis. Dat thuis ziet er overigens maar zelden uit zoals in het waakbestaan. Ondanks dat de woning er heel anders uit ziet weten we toch dat het ons huis is

De vier in de nummerlogie

Aarde
Lichamelijk

Sleutels: Gestructureerd, orde, beperking, soberheid

Het kenmerk van de vier is werk en vakmanschap, het is een harde werker met veel uithoudingsvermogen, loyaal en stipt, logisch en analytisch en zowel lichamelijk als geestelijk altijd bezig en uiterlijk altijd correct. De vier is niet zozeer emotioneel maar wel erg betrouwbaar en kan zich goed concentreren. De Vier heeft overal punten, geen swung. Houdt van wetten en regels. Kan strak zijn in zijn beleving. Zo is het en niet anders. Cursus intuïtief schilderen is iets heel engs voor een Vier. De vier is een echte bouwsteen. De vier is een perfectionist. De vier wil ervaren en is zeer trouw.

Postief: De 4 bereidt zich goed voor en doet de dingen stap voor stap;bouwt geduldig voort; heeft bet evenwicht gevonden tussen logica en emotie.De drie beschikt over veel kracht en over het algemeen zijn het gezellige en enthousiaste mensen. Geeft alles aan anderen.

Negatief: Gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel en de neiging zich aan taken en verplichtingen te onttrekken. Heeft emoties die hij/zij kan die opkroppen, zodat er darmklachten kunnen ontstaan. Geen mensen-mens. Verkramping en kortzichtigheid.

Wat je oma jou wil zeggen is, dat je opletten moet met wat je doet voor je zelf in hetbijzonder en voor anderen.

Groeten H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024