Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geroep in mijn droom.

Dana
10 maart 2009

In mijn droom, was ik naast mijn school aan het lopen, de brug op, en langs de molen. op het fietserspaadje zag ik de volgende spullen liggen:
een figuurzaag, een zaag en een veiligheidsmesje. ik rende ernaartoe. maar op een of andere manier kon ik vliegen!"ik vliegde dus weg. en achter me hoorde ik ; ,,Danaah, Danaah,, ik had zulken dromen al eerder gehad, dus ik vloog verder. het was steeds verder weg. totdat ik op de grond viel. en mijn ogen opende. ik zag een verminkt gezicht, met de achtergrond van mijn kamer. toen werd ik wakker. en ik lag inderdaad op de grond....

Weet iemand wat dit betekent?

Adviesgever
10 maart 2009

misschien betekend t dat je moet luisteren naar wat mensen tegen je zeggen anders gebeuren er nare dingen.
ik ben geen expert maar dat er iets slechts gebeurd omdat je niet luisterd naar de achtergrondstem betekend iets.

Adviesgever,.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024