Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

waar moetje op letten?

alain
14 maart 2009

Hoi,

Waar moet je nou eigenlijk op letten in een droom?
Ik kan niet op alles letten want soms loop ik door de stad en ja dan zie ik van een deur tot een meisje, van een t-shirt tot een frietje dat op de grond licht....

Of moet ik alleenop de dingen letten die echt een rol spelen?

Alvast bedankt,

groetjes Alain

15 maart 2009

Hoi Alain

De stad is het symbool voor het alles beschermende, de plek waar het centrum van ons bewustzijn ligt. Voor de uitleg is het belangrijk te onthouden wat er in de droom in de stad gebeurt.

Soms wijst de deur ons een uitweg uit een netelige situatie, afhankelijk van het feit of de deur open of gesloten is.

Meisje (sym.) Vrouwelijk, jeugdig aspect van het zelf.

Let er vooral op wat het meisje doet in de droom, wat ze zegt en wat ze aan heeft. Let ook op de kleur en de lengte van het haar.

Kijk maar of je er wat mee kan, maar dat zijn woorden waar men op leten die vaak een betekenis hebben.

Groeten H@ns

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024