Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ex die zelfmoord pleegt

17 jaar geleden

Vannacht heb ik gedroomd dat een ex vriendje van 4 jaar geleden ineens bij mij thuis was. Ik heb hem al jaren gezien maar hij kwam zomaar op een feestje dat ik gaf. Hij stond bij ons op de trap en wilde zichzelf met een pistool neerschieten.
Hij schreeuwde dat hij zelfmoord zou plegen als ik hem niet vertelde hoeveel ik van hem hield toen we nog hadden.
Ik snap er echt niks van, ik denk nooit meer aan hem en ik ben hem recentelijk ook niet tegen gekomen!
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen betekenen??
Groetjes Jetzke

Danielle Mariska
17 jaar geleden

Hoi Jetzke. Misschien betekent dit dat je ex je misschien nog wel mist, of je heel erg heeft gemist. Of misschien mis jij hem heel erg diep van binnen en weet je het zelf nog niet. Misschien heb je hem nooit vertelt dat je heel erg veel van hem hield en wou die dat wel graag. nja ik hoop dat je er nog achter komt :) grz Danielle Mariska

Just a dream
8 jaar geleden

Ik heb vannacht ook gedroomd mijn ex van drie jaar trug zichzelf verdronk om dat we niet samen konden zijn. Maja ik miss hem heel erg, ik weet niet of het zo extreem wederzeids is we praten niet meer.. dus denk het daar mee te maken heeft ik droom wekelijks over hem en elke keer word verdrietig en verward wakker als ik hem echt weer even voel. Ik hoop het iets telepatich is, zal wel niet

8 jaar geleden

Verdrinking is ademnood. Hij of jij wordt de mond gesnoerd. Of de één is mondiger dan de ander.

8 jaar geleden
Beheerder

Het is jouw voorstelling van hem die in het onbewuste verdwijnt.
Dat is op zich een goede zaak en wijst op loslaten en verwerking.
Zolang je die navelstreng niet opgeeft, zullen deze dromen blijven repeteren.
Het beeld is verbonden met eigenschappen in jezelf die je dus moet integreren.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024