Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare Droom

Desu
27 maart 2009

Wat betekent deze droom? Dit is een van de vier dromen die ik me herinner in de vijftien jaar dat ik leef: Ik was in een pretpark, het kwam me bekend voor maar ik weet niet waar het was. Met vrienden, die in mijn droom als vrienden aanvoelden maar ik ken ze niet. Er waren normale bloemen en houten bloemen in een bos en een veld, in de houten bloemde kwamen spinnen uit, grote spinnen. Halverwege de droom kreeg ik krachten, om metaal en ijzer te bewegen van een grote afstand, ik kwam erachter toen ik naar een metalen hekje liep en hij heen en weer bewoog zonder dat ik iets deed. Toen ik dit wou vertellen aan een van die vrienden werd ik gewekt.

meone
4 april 2009

Pronken jij of je vrienden soms over dingen? (dus overdrijven of dingen verdraaien/verzinnen)

Het lijkt net of je in de droom wat wilt vertellen wat helemaal niet kan, en het feit dat je gewekt werd op het moment dat je het verteld wil misschien vertellen dat jij of een vriend(in) van je zich overdreven gedraagt of zich anders voordoet dan ze is

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024