Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

sterven

Sara7
27 maart 2009

Eergister droomde ik dat ik boven de stad zweefde. In mijn droomde dacht ik nog dat ik dit vaker had gedaan en dat het vertrouwd voor mij was om daar te zweven. Ik keek naar beneden in de nacht en zag daar de stad liggen waar ik lang heb geleefd (ook in het echte leven) maar het was niet meer in het heden maar in de Middeleeuwen. Ik werd er heel verdrietig van en voelde de zwaarte op mij leunen. Het zag er triest uit. Ineens kwam ik los en ging ik naar de hemel waar het licht was. Het was een inmense schok omdat ik niet had verwacht ooit verder te komen dan boven de stad zweven en ineens had ik mij los gemaakt en stierf ik...
In mijn waakbestaan sta ik voor een moeilijke keuze, namelijk het wel of niet beeindigen van mijn relatie.
Kan iemand mij vertellen over wat deze droom te zeggen heeft?
Alhoewel ik zelf al een idee heb...
Sara

28 maart 2009

Hoi Sara.

Wat jou droom jou wil leren is dat je een film hebt gezien vcan en vorig leven, het zweven en het opnemen in het licht.
Nu woon je weer in de zelfde stad met de zelfde vriend en nu vraagje wat je moet doen, ik denk van vechten om af te maken wat je in het vorige leven niet hebt kunnen doen.
Deze relatie zal als je door zet moelijk zijn, maar ook met mooie momenten, maar je zal het redden omdat je gekozen hebt vooor dit leven en voor deze situatie.

Groeten.

Sterkte H@ns.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024