Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wakker Schrikken

meleone
1 april 2009

Hallo allemaal.

Mijn oma is gisteravond overleden, heb er niet veel problemen mee maar de sombere mensen om je heen geven wel een rot gevoel.

Nu ging ik praten over de crematie etc en daardoor vannacht laat naar bed, ik was erg moe en elke keer als ik net in slaap viel kreeg ik een snelle duizelige reactie en schrok ineens wakker

dat herhaalde zich ongeveer 10x na een uurtje of 2 sliep ik wel eindelijk.

Ik weet niet of het iets psygisch is? want met school heb ik ook veel problemen dus het zou kunnen dat mijn lichaam hier op reageert.

Groetjes!

Booyaka
2 april 2009

Goedemorgen,

waarschijnlijk is dit een reactie op de stress waarin je nu zit.
Zeker als je aangeeft dat het op school ook niet zo goed gaat én je oma is overleden, waarbij je ook nog eens met niemand kuht praten...
Op het moment dat je in slaap valt gaat je lichaam ontspannen
dat kan weleens schrik reacties geven.

Als je je echt zorgen maakt kun je eventueel naar een huisarts toe he?
Op internet vind je meestal een hoop eigen ervaringen, maar voor iedereen is dit anders

Heel veel sterkte

meleone
4 april 2009

Heel erg bedankt voor het antwoord!

Ik heb vaak ook dat ik overdag ineens hele rare zenuwtrekjes krijg met m'n ogen, de kans is groot dat het inderdaad stress is.

Maar die avond dacht ik niet veel aan school/het overlijden, ik voelde me rustig en ging slapen, toch werd ik steeds wakker op het moment dat ik in slaap viel.
Kan het ook zijn dat ik me onbewust zorgen maak?

Bedankt!
Groetjes

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024