Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

fiets

petra
5 april 2009

in een straat zie ik een zwarte fiets die ineens uit zichzelf gaat rijden er zit niemand op. de fiets rijd een rondje en gaat schuin door de bocht. het ziet er een beetje eng uit! petra

5 april 2009

Hoi Petra.

De straat die we in de droom tegenkomen is een gedeelte van ons levenspad.

Zwart is meestal alleen maar negatief uit te leggen. Het is in de meeste landen de kleur van de rouw. Wie in de droom veel zwart ziet zou in het waakbestaan zijn leven drastisch moeten veranderen.

De fiets is het teken van vooruitgang op eigen kracht. Zien we een fiets staan en lopen we daarom heen, dan worden we er op gewezen dat we alleen op eigen kracht vooruit kunnen komen.

Het rijden in de droom is het symbool voor het voorbewegen in het leven. Het rijden duidt dus op het vooruitkomen in het leven, op het streven naar bepaalde waarden.

Zo maar een paar woorden uit je droom, kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Lynx
5 april 2009

Dat de fiets zwart is hoeft helemaal niet negatief te zijn hoor. Naar mijn mening fifty fifty kans :)
Zwart kan de kleur zijn voor iets occults en inderdaad zwart staat ook voor verandering, maar dat hoeft helemaal niet negatief te zijn.
We bepalen zelf wat we uit schaduwen geboren laten worden. Misschien laat de fiets je alleen zien hoe je fietsen moet ;)
Als je jezelf afvraagt wat het betekend en het daarna loslaat heb je de meeste kans dat het antwoord opeens een keer als je het niet verwacht in je omhoog borrelt.

petra
5 april 2009

bedankt hans! de fiets was wel spiksplinternieuw en het nieuwste op fietsgebied, je hoeft zelf niks meer te doen de fiets doet alles voor je!
bedankt voor je reactie! petra

petra
5 april 2009

hoi lynx dankje voor je berichtje! Gevoelsmatig heb ik het gevoel dat het met angst te maken heeft. Omdat dan de 4-de en buikchakra(1 of 2?) dichtzitten na zo'n droom de volgende dag. petra

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024