Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
hallo,
Ik heb 14 dagen aan een stuk gedroomd over het zelfde. Het ging allemaal over vampieren, demonen en iemand die die ' dingen' doodt.
mijn vraag is nu het volgende: wat is de betekenis van een staak in je dromen?
Met Vriendelijke Groeten
Anne - Lies
hallo wie kan mij helpen voor de betekenis van deze droom
droom de laatste weken over 2 poten met voeten die 3 tenen hebben en zijn bedekt met schubben
en heeft groen kleur dat is alles wat ik ervan zie
mvg rene
Heey normaal doe ik hier niet aan mee maar oke.
Een vriend van me en ik hebben allebij vaak dezelfde droom gehad we konden onze verhalen afmaken over de droom dus we lulde niet met elkaar mee. Een man helemaal in het donker gekleed met een soort hoef ofzo op stond voor ons ben bij de ingang van de kamer naar ons te kijken.
Elke keer kwam die droom terug hij bleef maar kijken voor de rest deed die niks.
Bij die vriend van mij kwam die na een tijd dichterbij en stond zelfs een keer voor hem.
Als je weet wat dat te beteken heeft zal ik hier wel antwoord op willen hebben zo niet is niet belangrijk voor me.
Email me maar. Gr Ricky.
Hoi Anne-lies en Rene
Monsters die in de droom verschijnen wijzen bijna altijd op overdreven gevoelens en angsten. Het monster is het symbool van onze psychische energie
Wie in de droom bang is van een monster is waarschijnlijk in het waakbestaan bang van zijn eigen verdrongen gevoelens.
Hoi mamalief61
Dat kan een waarschuwing zijn voor jou of jullie, kijk maar naar die droom over die orca.
Groeten H@ns.
graag wil ik weten wat mij dromen betekend ;
ik heb gedroomt we hebben veel bezoek thuis en ik wil graag het raam open doen,
maar opeens zegd mmij mama oo nee laat die raam dicht wat daar zit altijd een slang.
ik doe gauw het raam dicht en opeens zie ik hem langs het raam gaan en dan gaat hij naar beneden ik roep iedereen he slang maar opeens was het verandert ik leeuw een groot leeuw en een baby leeuw samen en dan zeg ik kijk daar leeuwen niemand geeft toe dat ze het ook zien en ik maar roepen kijk kijk daar enz..en opeens worden ze verandert in een mens.toen was is wakker geworden.
wat zal dit droom mij willen zeggen?
graag wil ik dat weten ben erg nieuwgierig.
1 keer bewerkt. De laatste keer was 8 jaar geleden door Sheherazade.
Hoi tamana
Ik denk dat jou moeder je ergens voor waarschuwd
Het raam houdt verband met het open of gesloten zijn.
De slang is een oud symbool met een dubbele betekenis, goed of kwaad.
De tijger staat symbool voor onze dierlijke instincten en overheersende drijvende krachten.
En ja moeder, zij staat voor geborgenheid, het zachtaardige, het beschermende, het autoritaire en de plaats waar de wedergeboorte plaatsvindt.
Kan het zijn dat je beter op je zelf moet pasen? Of ergens voor op moet passen.
Kijk maar of je erwat mee kan.
Groeten H@ns.
Nou ik heb een week geleden gedroomd
over een soort van quiz.
Bij die quiz mocht je 10 vrienden uitkiezen als de wereld zou vergaan.
Er stond een soort van arrogant meisje, een oude vrouw, een onbekende jongen
en een hele goede vriend van mij.
Iedereen koos mensen, en die onbekende jongen koos mij.
Maar het punt was dat hij al eerder in mijn dromen voor kwam.
Toen mijn beste vriend mensen aan het kiezen was
kon ik 1 meisje haar gezicht niet zien, dat was zegmaar in de schaduw.
Toen ik beter naar het rijtje keek wat hij had gekozen zat ik daar dus niet bij.
Ik was dus zegmaar een soort van gekwetst dat ik niet was gekozen.
Toen oppeens stond ik op amsterdam centraal. En zag ik aan het plafond iets hangen
op de een of andere manier ben ik dus naar boven geklommen. En zag ik toen dat het een meisje was,
ik wilde haar aanraken want ze was dus dood, maar toen viel ik en werd oppeens alles zwart.
Toen ik zegmaar in mijn droom wakker werd was ik oppeens in een soort van kunstatelier
met allemaal felle kleuren schilderijen. En als je goed keek zag je allemaal gezichten van vrienden/vriendinnen.
Toen draaide ik me om en zag een deur, en toen werd ik dus wakker.
Ik heb heel vaak van die onverklaarbare dromen zegmaar, wat ik af en toe een beetje creapy vind.
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik had ook nog een droom, dat ik 5 vrienden van mij op een rijtje zag staan met een baseballvestje aan,
1 vriendin die daar ook in het rijtje stond vertelde zo van, dat ze een film hadden gekeken, met ze 5e, en dat de hoofdpersonen allemaal op een rijtje stonden met een baseballvest aan..
ik vond dat heel eng..
Als iemand me kan helpen. GRAAG.!
groetjes. Roisin
Hey daar mensen.
Dit is mischien een beetje raar, maar op een of andere manier heb ik een hele eigen droomwereld waar ik dus regelmatig weer in terug kom. Ik zal het proberen zo gedetaileerd uit te leggen. Deze wereld bestaat o.a. over een groot gebied dat bestaat uit een pretpark, dat weer bestaat uit een gtoot zwembad (of zwembaden...ik zou het echt niet weten...op een of andere manier is het maar een zwembad, die bestaat uit een paar aparte zwembaden uit elkaar,die weer totaal verschillend zijn. Oh! en bij een van die zwembaden heb je een labyrinth voor kinderen, gewoon een soort speeltuin, en een zwembad heeft een soort water-achtbaan-ding waar ik eers bang voor was maar nu leuk vind!), een gedeelte met levensgevaarlijke atracties (o.a een achtbaan waar je onder hangt maar die ergens bij lava zijn rails mist en je zo de lava in kan vallen, wat ik trouwens na een paar keer erin geweest te zijn gewoon kan ontlopen) , een soort wandelpark (ben hier maar twee keer in geweest of een paar keer doorheen gelopen. het doet me denken aan de Efteling, maar dan simpeler en 'goedkoper'), een restaurant dat aan het water ligt samen met soort draaimolen,zweefmolen,iets wat op zijn kop gaat atractie (1 keer in geweest, vaak voorbij gelopen, dit stuk zag er trouwens altijd heel gezellig uit!), nog een gedeelte met veer achtbanen (maar dan veilig! Licht vlak bij een skipiste! ga ik ook nog over vertellen!), een groot meer met een klein huisje erop waar een atractie in zit ( hier kom je via de achtbanen waar ik het net over had! Aan dit huisje heb ik goeie herinneringen, er zit namelijk een soort portaal in die waneer je erdoor heen gaat naar huis brengt.....aluwel.....ik ben er maar 1 keer in geweest en er voor de rest voorbij gelopen, dus ik weet niet precies wat het doet.), een skipiste (dat gevaarlijk kan zijn wanneer je van de baan af gaat. bovenaan kan je namelijk de andere kant op skiën, maar dat was nogal eng) die overgaat in een soort klimjungle( die is groooot) die weer overgaat in een weg waar je een kindertreinje hebt lopen. Ook heb je in dit park atracties waarvan ik niet weet waar ze liggen. Wel weet ik dat dat treintje bij een spookhuis eindigt ( spookhuis verplaatst trouwens regelmatig. Toen ik klein was vond ik het eng, laatst lag ik dubbel van het lachen!). Voor zover het park. Dit park staat met een kabelbaan in verbinding met mijn woonplaats ( maar een gedeelte ervan, namelijk mijn huis, het centrum, de have en een paar treinstations in een ouwe stijl. (bijna) alle sations in deze wereld zijn levensgevaarlijk. Ik liep regelmatig per ongeluk op de rails en moest dan die treinen ontwijken ( met succes!!) of heb gevochten om niet onder een voorbij komende trein gezogen te worden. Ook zijn er pas twee mensen overreden bij een station. Ik schrok ervan, maar vondt het op een of andere manier niet eng.) Dit gedeelte is vebonden met een stuk industrieterein ( ook kenmerkend voor mijn woonplaats) en via het industrieterein kom je op een gedeelte met boerderijen en kanalen ( een keer was er een boten optocht. De boten waren versiert met bloemen, en ik voer mee) en als je verder rijdt bij een stad . Via de trein kom ik in een andere stad (ik geloof eigenlijk verschillende steden, namelijk een die eerst normaal was maar in verloop van tijd er vervallen uit zag, een stad die er heel mooi uitziet, mooie gebouwen en kunstwerken enz., heeft wat weg van het centrum van mijn woonplaats, en een soort mega winkelcentrum met op de hoogste verdieping een speelgoedwinkel, daartussenin een kledingwinkel, en onderin een parkeergarage en een treinstation, alles is daar heel druk en heel groot!), of in een of andere enge donkere oude mijn/ ruine/oud gebouw (onderweg hier naartoe met de trein ga je eerst door een tunnel, dan kom je op een station die eindigd bij een gebouw dat van binnen lijkt op mijn basisschool, waar je kan komen via een soort tram zonder dak, die tevens eindigd bij het pretpark). Dit is trouwens als je de trein neemt die rechts gaat, de andere kant op kom je bij een kleine have met een veerpont (die eindigd bij een vliegveld!) en verder weet ik eigenlijk niet, ben niet verder gekomen. Een van die steden is trouwens ook verbonden met het pretpark en heeft een eigen zwembad die niet verbonden is met de rest. Maar goed. Via het vliegtuig ben ik op verschillende plekken gekomen, o.a. alweer een stad. Ook kan je via de veerpond met de auto op stap naar o.a. een strand met MEGA golven ( ben ik vaak gekomen, vond ze vroeger leuk,vind ze nu gevaarlijk) en iets wat op Norwegen lijkt (er zijn vast meer bestemmingen waar ik geweest ben maar waar ik op het moment niet ok kan komen). Dit is dan weel zo'n beetje alles wat met elkaar verbonden is. Voor de rest heb je nog een groot bos, een hoge berg met daar bovenop een kerk/kasteel/mooi gebouw met een mooie tuin, daaronder een waterval en daaronder een parkeerplaats (het komt nu in me op dat deze plek toch verbonden in met een rivier die verbonden is met de sloot naast mijn huis, die verbonden is met het/een bos!) Ook is er ergens een heel lief rustig schattig dorpje (dat ook lijkt op mijn woonplaats, maar dan in een oudere stijl) en is er een dierentuin (alweer heel groot en uitgebreid met hier en daar een attractie. Ook heb je hier een paar apparte , voor een klein kind enge, atracties. O.a. een soort attalier met geraamtes van dieren die soms plotseling bewegen, heb ik altijd al een beetje eng gevonden. Deze dierentuin is trouwens vebonden met een stad die een station heeft! oftewel verbonden is met de rest!). Nu heb je zo ongeveer een idee over hoe deze wereld er uit ziet. Het bizarre hiervan is dat het veranderd. Dingen worden o.a. ouder (o.a. het wandelpark in het pretpark, die is nu heel slordig en vuil, en die stad die nu vervallen is) en situaties veranderen ( het wordt dag en nacht, er gebeuren iedere keer andere dingen in de zelfde gebieden. Je zou kunnen zeggen dat het een beetje leeft). En natuurlijk veranderen mijn reacties hierop. Dingen die ik toen eng vond ( spookhuis, attalier in de dierentuin, treinen (klinkt stom..bang zijn voor treinen), achtbaan met lava) vind ik nu helemaal niet eng doordat ik logisch ga nadenken. En sommige dingen die ik toen leuk vond vind ik nu nog steeds leuk of een beetje gevaarlijk. Naast deze wereld heb ik trouwens ook normale dromen!!
Nou wil ik weten, betekent dit iets?
hoihoi
nou ik heb gedroomd :
ik was met een jongen op het strand. we liepen en lachden en hadden veel plezier.. liepen hand in hand en vonden elkaar best leuk, en op een gegeven moment kwamen we mij beste vriend tegen, en toen was alle pret weg.. ik begon te huilen en te schelden naar mijn beste vriend toe en zei dat hij een arrogante klootzak was en dat hij het niet verdiende om mijn beste vriend meer te zijn enzovoorts.. maar me beste vriend was met zijn vriendin en toen liep ik weg uit boosheid en de jongen waarmee ik was kwam ineens achter me aan rennen en troostte me zo lief.. en me beste vriend liet ik daar maar staan met zijn vriendin..
dit heb ik gedroomd in de periode dat mijn beste vriend mij erg had laten stikken en nu nog steeds, contact is erg vervaagd.. wat wil dit zeggen ??
en na dat ik dat gedroomd had, heb ik nog 2 keer over de jongen gedroomd die met mij was in de eerste droom.. en in de andere twee dromen heeft hij me ook weer erg lief getroost zoals in de eerste droom..
wat wilt het dan zeggen als iemand je in alle 3 de dromen dan ook 3 keer troost ?
groetjes rowijda !
Hoi roisin
Deze droom gaat over je zelf
Als u in de droom de quiz niet wint zal uw reputatie ter discussie staan; als u de hoofdprijs wint zult u in hoog aanzien blijven staan.
Je werd later niet gekozen, dus je won de hoofdprijs niet en dat hoog aanzien is dus ook minder.
De schaduw die we in de droom zien is meestal de schaduw van onze ziel, de donkere zijde van onszelf. Wie in de droom een schaduw ziet is in het waakbestaan meestal bang voor alles en iedereen. Daarbij ontbreekt het hem aan de moed problemen op te lossen of aan te pakken. Toch zijn we eigenlijk alleen maar bang van de schimmen in ons hoofd.
Wie in de droom in een vol stadion zit heeft in het waakbestaan behoefte aan gezelschap. Daarbij kan het ook zijn dat de droom ons aangeeft of we in het waakbestaan winst of verlies zullen lijden.
De dood die in de droom verschijnt als gedaante of als gebeurtenis kondigt maar zelden de lichamelijke dood aan. meestal verschijnt een dergelijk symbool in onze dromen aan het einde van een bepaalde periode. Ze kan dus het beste gezien worden als een gedaanteverwisseling van onze psyche.
Evenals in het waakbestaan kunnen we ook in de droom ons gezicht verliezen. Dit is altijd een duidelijke waarschuwing dat er iets behoorlijk mis is met onze psychische gesteldheid.
Dat zijn de betekenissen van je droom symbolen.
Kijk maar wat je er mee kann
Groeten H@ns.
hallo, ik heb een link naar deze site gekregen van een vriend waar ik over droom.
om te beginnen:
ik heb 2 dromen gehad deze week de eerste iets minder dan de laaste maargoed kwam op het zelfde neer
ik heb een hele goeie vriend genaamd michel, en in allebij de dromen ging hij dood de eerste keer weet ik niet en de 2x had hij zich door iets perongeluk zich zelf gesneden.
maar niet alleen dat. in de 2e droom liet hij mij zien dat er leven was na de dood en dat hij moest wachte op iemand die hem kwam halen
en moest van hem aan iedereen vertellen dat er zeg maar leven na de dood was
ik snap er zelf niks van wat kan dit betekenen?
groetjes marlon
Hoi,
Ik heb vannacht een rare droom gehad en ik zou graag willen weten wat die betekent.
De droom ging zo:
Ik was in mijn eigen huis. en daar was een Jongen, en die ken ik niet persoonlijk.
Hij stond achter de bank en ik zat op de bank.
Ik vroeg of hij naast me kwam zitten en dat deed hij.
Toen hij naast me kwam zitten sloeg hij zijn arm om me heen en k ging tegen hem aan liggen.
Toen wilden we elkaar gaan zoenen maar toen werd ik wakker.
Alvast bedankt voor de moeite.
Hoi,
Ik had vannacht een hele vervelende droom over mijn overleden vader.
Ik ging naar zijn huis (het huis was deels zijn eigen huis hoe ik het ken en deels een ander huis)
Ik stond ipv voor de deur waar ik gewoon naar binnen kon voor het raam te zwaaien en ging door het raam naar binnen.
Hij wou een kind van de buurvrouw maar dan op een bovennatuurlijke manier (wat heel normaal was in mijn droom)
Ik had het gevoel dat ik niet meer zijn lievelingetje was en dat ie meer met andere dingen bezig was (Ik was altijd z'n alles dus het was een heel naar gevoel) Toen kwamen we in een oneindig witte omgeving met wolken en we konden zweven. Er was een geest met een paars gewaad met linten en ze had een doodshoofd als hoofd. en een paarse capuchon. Met paars licht om haar heen, Ze was slecht en als mijn vader een kind wilde dan moest ie wat opofferen. Ze wees naar mij en mijn vader zei '' nee, dat is een prioriteit ''. Dat zinnetje herinner ik me nog heel goed. Voor de rest herinner ik het me niet meer maar toen ik wakker werd moest ik huilen omdat ik me heel erg naar voelde.
Wat zou dit kunnen betekenen?
Alvast bedankt
Gr amber
hooi,
Ik krijg vaak nachtmerries van tornado's
en dat ik daarvoor moest gaan vluchten
maar wat betekend dat eigenlijk?
alvast heel erg bedankt!
groetjes,
Charlotte
Hoi,
Ik doomde vanacht dat ik mn zus moest redden.
Eerst waren we even samen plots was ze weg.
op een of ander manier stond ik op een bouwwerf in de nacht samen met mn pa.
Ik hoorde gehuil. Mn pa zei "tis niets ze is moe".
Ik zei "nee dit is niet juist er is iets."
Ik zocht de bouwwerf af en vond mn zus die met heel haar lichaam diep in de modder zat.
Ze lag op haar buik. Juist met haar hoofd boven. Kheb ze er meteen uitgetrokken
En heel dicht tegen me aangehouden en ferm geknuffeld.
Kan iemand me deze droom verklaren?
(Dit is mss een hulpje: Zie mn zus al bijna een jaar niemeer)
Alvast bedankt! grtjs Davy
Hallo!!
Ik droom over een woord dat ik hoor in mn droom!
het woord is Karmel..
kan iemand mij hier iets meer over vertellen..
heb het gevoel dat het iets betekent,,
thnx
misschien hebben jullie zelfde film gezien of verhaal gehoord?
duidelijk je mist haar gwn
hallo,
vroeger had ik ooit gedroomd over een geest.
Iedereen vluchte er voor weg, maar het was een vloek.
De vloek was over en iedereen was blij.
Maar een man had er weer voor gezorgd dat die geest er weer was, later dacht hij ook, shit, wat heb ik gedaan.
De geest kwam door de brievenbus, ik werd bang en deed mijn ogen dicht, maar toe mijn ogen dicht waren kon ik alsnog alles zien.
Ik rende naar boven en ging slapen.
Toen werd ik wakker, maar ik werd wakker in mijn droom en ik dacht dat ik echt wakker werd!
Dus ik liep naar mijn vader en ik zei: ik heb heel eng gedroomd.
Opeens was me vader weg en zat die geest op het bed en een paar kinderen.
Die geest stak bij elk kind een mes in de rug.
Wat betekend mijn droom? en ik wil vooral weten wat betekend het dat als ik mijn ogen dicht doe ik nog kan kijken, dat heb ik heel vaak in mijn droom, en dan ik wakker wordt in een droom..
quote:
hallo,
Ik heb 14 dagen aan een stuk gedroomd over het zelfde. Het ging allemaal over vampieren, demonen en iemand die die ' dingen' doodt.
mijn vraag is nu het volgende: wat is de betekenis van een staak in je dromen?
Met Vriendelijke Groeten
Anne - Lies
Vampieren duiden voor negatieve invloeden, bv. Vriendinnen die veel energie kosten of iemand die misbruik van jou maakt (bloedzuiger).
Het doden kan duiden op een einde. ... Het kan wijzen op bv. een vriendschap die ten einde komt door het 'vampiergedrag'.
quote:
hallo wie kan mij helpen voor de betekenis van deze droom
droom de laatste weken over 2 poten met voeten die 3 tenen hebben en zijn bedekt met schubben
en heeft groen kleur dat is alles wat ik ervan zie
mvg rene
Voeten staan vaak voor een levenswandel (hoe jij in het leven staat of hoe jij het leven bewandeld).
Zeker als men in de droom denkt dat het jouw eigen voeten zijn.
Vanuit dat perspectief bekeken, kijk jij tegen 2 poten en 3 tenen aan.
Dit kan duiden op instabiliteit in jouw huidige belevingswereld. 3 Tenen is niet voldoende om houvast te hebben.
De schubben geven een bedekkingslaag weer want kan duiden op het volgende:
Je bedekt deze belevingswereld met andere emoties om jezelf er niet volledig mee te confronteren.
Deze droom vraagt dus eigenlijk om een herziening in jouw eigen belevingswereld om betere stabiliteit te ontwikkelen.
Heey normaal doe ik hier niet aan mee maar oke.
Een vriend van me en ik hebben allebij vaak dezelfde droom gehad we konden onze verhalen afmaken over de droom dus we lulde niet met elkaar mee. Een man helemaal in het donker gekleed met een soort hoef ofzo op stond voor ons ben bij de ingang van de kamer naar ons te kijken.
Elke keer kwam die droom terug hij bleef maar kijken voor de rest deed die niks.
Bij die vriend van mij kwam die na een tijd dichterbij en stond zelfs een keer voor hem.
Als je weet wat dat te beteken heeft zal ik hier wel antwoord op willen hebben zo niet is niet belangrijk voor me.
Email me maar. Gr Ricky.
Het is heel bijzonder maar ook heel gevaarlijk als 2 mensen dezelfde droom hebben.
Het kan duiden op een waarschuwende droom als dat van toepassing is.
Een hoef staat ten alle tijde voor geluk.
Een paard bezit immers (PK) Kracht.
Het bevreemd mij alleen dat de persoon in kwestie in het donker gekleed is dus het is van belang na te gaan bij jezelf:
Viel de kledij op in een negatieve vorm of positieve. De emoties in een droom zeggen altijd het meest.
Wellicht dat de droom voor pech staat als men negatieve emoties had bij de donkere kledij.
Maar als dat niet zo was dan zou ik de concentratie vasthouden op de positieve betekenis van een hoef.
Quote:
Nou ik heb een week geleden gedroomd
over een soort van quiz.
Bij die quiz mocht je 10 vrienden uitkiezen als de wereld zou vergaan.
Er stond een soort van arrogant meisje, een oude vrouw, een onbekende jongen
en een hele goede vriend van mij.
Iedereen koos mensen, en die onbekende jongen koos mij.
Maar het punt was dat hij al eerder in mijn dromen voor kwam.
Toen mijn beste vriend mensen aan het kiezen was
kon ik 1 meisje haar gezicht niet zien, dat was zegmaar in de schaduw.
Toen ik beter naar het rijtje keek wat hij had gekozen zat ik daar dus niet bij.
Ik was dus zegmaar een soort van gekwetst dat ik niet was gekozen.
Toen oppeens stond ik op amsterdam centraal. En zag ik aan het plafond iets hangen
op de een of andere manier ben ik dus naar boven geklommen. En zag ik toen dat het een meisje was,
ik wilde haar aanraken want ze was dus dood, maar toen viel ik en werd oppeens alles zwart.
Toen ik zegmaar in mijn droom wakker werd was ik oppeens in een soort van kunstatelier
met allemaal felle kleuren schilderijen. En als je goed keek zag je allemaal gezichten van vrienden/vriendinnen.
Toen draaide ik me om en zag een deur, en toen werd ik dus wakker.
Ik heb heel vaak van die onverklaarbare dromen zegmaar, wat ik af en toe een beetje creapy vind.
Kan iemand mij misschien helpen?
Ik had ook nog een droom, dat ik 5 vrienden van mij op een rijtje zag staan met een baseballvestje aan,
1 vriendin die daar ook in het rijtje stond vertelde zo van, dat ze een film hadden gekeken, met ze 5e, en dat de hoofdpersonen allemaal op een rijtje stonden met een baseballvest aan..
ik vond dat heel eng..
Als iemand me kan helpen. GRAAG.!
groetjes. Roisin
Beste Roisin,
Een quiz betekent wat het is: een spelletje.
Alleen het spelletje wat deze keer van toepassing was, was van levensbelang.
Alleen daarom kan men al uitgaan van een waarschuwende droom:
De oude vrouw staat voor wijsheid, dat arrogant meisje staat voor naief/domheid.
Wellicht dat die onbekende jongen staat voor een vlam die op jouw pad is gekomen of gaat komen.
Het kan betekenen dat hij spelletjes speelt met jou (naief) en er wordt gevraagd om de oude vrouw (wijsheid) in jouw hart.
In je droom werd je ook gekwetst dus het is een waarschuwende droom: kijk uit voor een vlam... hij speelt een spelletje met jou.
Komt deze hartenbreker soms uit Amsterdam?
Je zag een dood meisje in je droom, wat een einde kan betekenen.
Een einde aan emoties en als je valt en 'wakker wordt' ben je omringd met vrolijke kleuren en schilderijen met gezichten van vrienden.
Wellicht dat deze vrienden jou op de been gaan helpen na een gebroken hart of een einde van een relatie.
Overigens kan een baseball vestje ook weer duiden op een spelletje.
Kijk goed om je heen welke bedoelingen mensen met jou hebben. Niet elke invloed is een goede invloed.
En soms ben je beter af in je uppie dan omringd te zijn door een illusie.
@ ZEGMAARIEMAND:
Dromen over pretparken is een goede betekenis.
Die droom is een reflectie van jouw belevingswereld van destijds.
Het dorpje wat je tegenkwam was rustig dat was jouw gevoelsleven van destijds.
Het is een positieve droom, hoor.
Quote:
hallo,
vroeger had ik ooit gedroomd over een geest.
Iedereen vluchte er voor weg, maar het was een vloek.
De vloek was over en iedereen was blij.
Maar een man had er weer voor gezorgd dat die geest er weer was, later dacht hij ook, shit, wat heb ik gedaan.
De geest kwam door de brievenbus, ik werd bang en deed mijn ogen dicht, maar toe mijn ogen dicht waren kon ik alsnog alles zien.
Ik rende naar boven en ging slapen.
Toen werd ik wakker, maar ik werd wakker in mijn droom en ik dacht dat ik echt wakker werd!
Dus ik liep naar mijn vader en ik zei: ik heb heel eng gedroomd.
Opeens was me vader weg en zat die geest op het bed en een paar kinderen.
Die geest stak bij elk kind een mes in de rug.
Wat betekend mijn droom? en ik wil vooral weten wat betekend het dat als ik mijn ogen dicht doe ik nog kan kijken, dat heb ik heel vaak in mijn droom, en dan ik wakker wordt in een droom..
Goededag,
Geesten staan voor energie.
Mensen kunnen positieve energie hebben en negatieve energie.
Het was aanwezig maar uiteindelijk verdween het, geef je aan. Dat kan het volgende betekenen:
Je was verdrietig en werd weer vrolijk.
De brievenbus staan voor een communicatievorm.
Er zijn vele vormen: telefoon, brieven maar het gaat niet om de brief zelf het gaat om de brievenbus wat betekent dat het gaat over de manier waarop een bericht gebracht wordt.
Er komt je dus negatief nieuws tegenmoet.
In je droom zag je de negativiteit die zich verschool in de vorm van een geest om je duidelijk te maken dat het gaat om energiegehalte (niet meer en niet minder). Je zag hem op bed met kinderen en hij stak een mes in de rug.
Kinderen staan vaak voor onschuld.
Iemand die goede bedoelingen heeft krijgt een mes in de rug door een negatief mens.
Het is dus een waarschuwende droom.
Droominfo, © 2024