Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

placenta

Ellen
13 april 2009

Vannacht droomde ik dat ik beviel van een meisje. Eigenlijk ging het zo snel en makkelijk dat ik in mijn droom alleen gelaten werd. Mijn man ging de kinderen halen om hen op de hoogte te brengen van hun zusje. En ik ging ook weg, alleen met mijn nieuwe dochter die ik Suzanne had genoemd. Na een uur bedacht ik me dat de placenta nog niet geboren was. Ik probeerde mijn man te bellen, maar ik kreeg hem niet te pakken. Toen probeerde ik de kraamhulp/verloskundige te bellen. Uiteindelijk 112 gebeld. Omdat ik zo kalmpjes sprak, geloofde men mij niet. En ondertussen dacht ik...die placenta moet er NU uit anders ga ik dood!

Ik werd abrupt uit deze droom gewekt door 1 van mijn kinderen die wakker was geworden. Wel ben ik erg benieuwd naar wat achter deze droom kan zitten.
Ik zit nu in een sollicitatieprocedure bij mijn huidige werkgever. het is een baan waarbij ik 1 dag meer moet werken. MIjn 3 kinderen moeten dan 1 dag anger naar de creche/buitenschoolse opvang. Ook krijg ik een opleiding van de baas. Als ik door de sollicitatie heen kom, zal ik niet in de buurt meer kunnen werken. Ook de opleiding is ver weg. En dat voor de duur van een jaar. Kan dit misschien de achterliggende gedachte zijn?
We hebben 2 dochters en 1 zoon en ik zit ook op de wip of ik het gezin verder zou willen uitbreiden of niet. Mijn man wil niet.....

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes, Ellen

14 april 2009

Hoi ellen.

Komt de baby in de droom makkelijk ter wereld dan zullen we in het waakbestaan zonder moeite je doel bereiken.

Ik denk dat je zonder moeilijheden je doel zal berijken, gezien je droom, als je vertrouwen hebt komt er voor elk probleem een oplossing, je maakt je druk om je placenta in je droom, als tijd is voor die placenta om je lichaam te verlaten pers je die er wel vanzelf uit.

Groeten h@ns

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024