Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

inbraak en model zijn

sabjj
17 april 2009

ik droom de laatste tijd vaak over deze twee onderwerpen.

ik heb al 4 keer gedroomd over dat ik een model was en naar verschillende shoots moest.

en ook al 4 keer dat er hier in huis werd ingebroken.
elke keer word het heftiger en elke keer word het realistischer net alsof het echt gebeurd.

de laatste keer was vannacht.

en gister had ik een droom waar5 beide onderwerpen in voor kwamen.
ik was op weg naar een shoot en toen kwamen we langs me ma;s huis en toen zat me moeder op de bank te huilen want er was ingebroken heel eht huis was overhoop zelfs de computer stond gesloopt in de deur opening.

en nu vraag ik me af wat deze dromen betekenen.
omdat ik er best vaak over droom.

ook heb ik weleens dromen gehad die later die week uitkwamen.
en omdat dit telkens terug komt ben ik toch wel benieuwd wat het betekend.

ik kon het niet in de index vinden dus hoop dat 1 van jullie er misschien een antwoord op weet.

sabrina
25 april 2009

is er iemand die de betekenis weet

anke schotanus
25 april 2009

ja hallo

Nicky
26 april 2009

Als je ze aan elkaar koppelt dan lijkt het of je iets van jezelf moet geven (uiterlijk) en er iets van je afgepakt wordt (materieel).
Je voorspellende dromen geven aan dat je intuïtief bent aangelegd en misschien geeft het e.e.a. aan dat je op dit moment in een levensfase zit waarin je jezelf veel zorgen maakt over uiterlijkheden en materiele zaken, en is de droom een aansporing om in het dagelijkse leven te kijken naar diepgaandere zaken ipv naar de oppervlakkige buitenkant van het leven?
Groetjes,
Nicky

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024