Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over een toekomstige liefde?

Stefan
17 jaar geleden

Al een aantal keren heb ik dezelfde droom gehad. Het ging om een meisje, maar ik zal even de uitleg geven:

Jaren geleden droomde ik een over een meisje op een veerboot. Zelf stond ik natuurlijk ook op die veerboot. Ze had lang golvend blond haar en was even oud als ik (ben nu 18). Het is zoiezo al vreemd dat ik zo'n oude droom me nog herinner. Maar de laatste tijd keert dat zelfde meisje terug in mijn dromen. Zij is nu ook 17 of 18 jaar oud ofzo en ik droom tegenwoordig over een hotel (in Duitsland geloof ik) Ze heeft een broertje dat een jaartje of 2 jonger is. Nog steeds dat zelfde golvende blonde haar en ze komt vrij intelligent op me over. Ze heeft een accentje afkomstig uit Noord of Zuid-Holland. Ook heb ik nog 1x gedroomd over die veerboot.

Zelf weet ik totaal niet wat het betekend. Ik ken niemand die aan haar criteria voldoet en ik ben nog nooit op een veerboot geweest. Is het een toekomstbeeld? Staat het symbool voor iets? Is zij misschien de ware voor me? Kan iemand hier me misschien een uitleg geven? Dat zou namelijk heel erg fijn zijn!

Alvast bedankt,
Stefan Vlemmix

Charlot..
12 jaar geleden

Hallo,

Ik heb zo'n droom ook en het komt op hetzelfde neer als jou droom. Het voelt allemaal heel erg echt.
Ik zie dat dit bericht 5 jaar is geleden, heb je haar inmiddels al ontmoet of weet je meer over de droom?

Ik hoor graag van je.

Gr. Charlot

12 jaar geleden

Ik herken dit wel een beetje, iemand die terugkomt in je dromen. Mooi en geniet er van. Wie weet wat je te wachten staat buiten de droomwereld?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024