Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Heeei,
ik denk dat je diep van binnen nog van die jongen houd,
mischien wil je het niet maar tog vind je hem nog leuk denk ik.
ik lees op velen sites dat als je over je ex droomt dat je dan
moet inzien wat hij fout heeft gedaan enzo.
Alleen denk ik zelf dat dat niet echt klopt,
mischien heb ik er niet echt verstand van want ik ben een meisje van 13 jaar
maar toen ik naar de eerste ging op de middelbare school
toen was er een jongen in me klas en hij vond me leuk en ik hem
enzo en toen begonnen we met elkaar te praten op msn gewoon
en ik was echt verliefd op hem en hij blijkbaar ook echt op mij
alleen realiseerde ik me nog niet echt dat ik zoveel om hem zou geven,
we hebben maar een anderhalfe maand met elkaar gehad en met hem had ik
wel voor het eerst echt gezoend en alles dus mischien daarom vind ik hem nog zo speciaal
maar het is nu al een jaar geleden dit met hem en ik zit weer bij hem in de klas
en hij deed eerst toen het uit was heel raar, niet meer praten en alles tegen me
maar hij keek me wel altijd nog aan en nu praten we wel weer een beetje normaal
tegen elkaar maar ik krijg elke keer wel een droom van hem
en het probleem is dus ook
dat ik niet weet wat ik ermee moet ik droom heel erg
vaak dat ik bij hem terug ben en dat we weer zoenen en dat hij me hand vast houd
en het voelt zo echt en ik had na dat hij het had uitgemkaat echt zwaar,
het klinkt allemaal heel raar mischien omdat ik hem nog niet echt kende enzo
en gelijk met hem had en hij had het uitgemaakt en daardoor had ik echt verdriet
en ik probeerde hem altijd te vergeten alleen ik krijg elke dag wel een droom
en meestal over hem meestal ook goed, dus dat we weer bij elkaar komen en dt hij me mist
en als ik wakker word voelt het zo echt alleen dan denk, owh het was maar een droom :(
het probleem is ook dat is heel snel jaloers ben vooral al hij met andere praat
ik kan er niet veel aan doen, maar ik weet dus ook niet of hij me leuk vind meer
hij kijkt me soms wel nog echt aan en lacht tie lief
en ik voel weer de vlinders in je buik
en dan nog een supper mooie droom in de nacht.
Ik weet dus ook niet wat ik met hem moet doen wil hem vergeten
maar dat gaat me echt niet lukken al die dromen allemaal zo geweldig en mooi dat we
terug bij elkaar zijn dan denk ik was het maar waar dat we terug bij elkaar waren.
want dan denk ik weer ik mis hem zo erg
het is zo raar dat dromen zo zijn
soms denk ik een droom is eigenlijk van je zelf tog want jij droomt het,
het is joun fantasie, je weet zelf niet dat je het zo in elkaar zet
maar jij droomt het je hersens of iets geven aan dat je dt droomt
en eigenlijk geef ik dus zelf aan met me hart dat ik hem terug wil
en ik denk dat dus ook bij jou
het is wel eng dat je zijn gezicht ziet dicht bij maar mischien is het een teken
dat hij pijn heeft van binnen maar het jou niet durft te zeggen
ik zie dat het al een jaar geleden ook voor jou is
en hopelijk leest iemand nog mijn probleem en kan dieven mij helpen
bedankt voor het lezen en ik wens mensen met liefdesverdriet en rare dromen succes
want het is heel raar soms het leven altijd stress en verdriet
het is moeilijk
maar succes
hey,
ik droom regelmatig dat mijn vriend terug naar zijn ex zal gaan. zoals deze nacht. zij heeft een nieuwe relatie nat als mijn vriend met mij maar ze heeft al een paar geprobeerd om mijn vriend te zoenen maar hij trekt hem dan wel weg (dat gebeurd echt)
maar in men droom droom ik dat haar relatie ten einde loopt en dat ze dat vertelt tegen mijn vriend. hij vind het zo jammer voor haar dat hij zegt je mag meekomen met mij zonder dat met mij te overleggen. ze komen thuis en ze probeert heel mijn leven met men vriend af te pakken. tot een moment dat ik mijn handen aan het wassen was in de keuken en dat men vriend de keukendeur toe doet opeens. ik ga terug naar de eetkamer en ze zitten heel dicht bij elkaar. ze ruimen de tafel tezamen af en ik zie dat ze staan te knuffelen en te zoen en ik kom ertussen en zeg vlakaf dat hij moet kiezen tussen mij en zen ex en hij kon niet kiezen. dan pak ik mijn valiezen en ben weg en hij laat me gewoon gaan hé.
wat betekend mijn droom?
hallo
om met de deur in huis te vallen dan maar,sinds meer dan een jaar blijk ik overgevoelig te zijn ,geuren,kleuren,geluide,trillingen,enz,ik vertoon alergische reacties,en veel gezondheidsklachten,ook geestelijk,misschien niet gek ,want hier moet ik mee zien te leven nu,oftewel een weg te vinden zodat ik er minder last van heb,een voorbeeld,muziek of een toon waar niemand last van heeft ,kan voor mij verschrikkelijk hard in mijn hoofd voelen,een theelichtje wat uitgaat ,kon ik opspringen alsof er brand ,iemand die voor me staat met een lekker ruikend gewassen truitje bv,krijg ik hartkloppingen,piepende ademhaling,enz,tijdens dochen kan k een loopneus krijgen,bij fel licht,zonlicht zwellen mijn ogen ,ik noem het vaak een hel
veel dingen zeg ik nog niet meer hardop,men verklaart mij gek,mijn opgezwollen gezicht ,dat is niks bijzonders meer,nee dat zie je,maar wat ik voel niet,maar verder,ik droom ook zo maf ,altijd wel over bekende ,famillie,
bv in mijn droom eens zag ik mijn zus haar gezicht,ze huilde,schreeuwde zo leek het,de dag erna zat mij dit niet lekker mijn gevoel zei er is iets,en ja er was iets met haar dochter,wat ik niet wil vernoemen nu,zo ook een vroegere buurjongen waar ik geen contact mee heb ,maar weet dat hij ziek is,ik had gedroomd ,hij belde mij of ik een bed over had voor zijn moeder ,die was ziek ,er was nog een bed nodig,nou kom ik enkele weken ,zeer toevallig een vroegere buurvrouw tegen,die mij vertelde dat mijn buurjongen bij zijn moeder nu in huis was omdat het met mijn buurjongen slecht ging,ik dacht aan mijn droom,dat eventuele bed was niet voor zijn moeder maar voor hem bedoeld,zo voel ik vaak aan als ikzelf slecht nieuws krijg,met de gemeente lig ik in de rommel,haha ,ook de woningbouw die het achterstallige onderhoud niet oplossen,tegen de tijd dat ik bericht zal ontvangen voel ik me opgefokt en zeer onrustig ,ik weet dan zeker of vandaag of morgen ,maar dan heb ik de zeg maar negatieve brief ,kan de klok er bijna opzetten,ach is dit al toeval,voorgevoel,wat ieder heeft,alleen mijn voorgevoel en dromen hebben mij de laatste jaar helaas niet meer bedrogen
maar nu
sinds meer dan een jaar krijg ik dus ongevraagd steeds van 4 mensen te horen dat mij ex ziek is en dan gaat weer beter ,maar blijkbaar is het toch al niet zo goed,ikzelf denk darmkanker heeft,al hebben hn dit niet zo benoemd,de ziekte was terug,maar goed,hoe het met mij gaat word niet gevraagd,ach ze praatte normaal ook niet meer tegen mij,en dat vond ik geen probleem hoor,o jawel ze vragen of ik een vriend heb,geef ik geen didelijk antwoord op ,zijn mijn zaken,maar nu blijft die zieke ex mij spoken in mijn dromen,ik zie hem in het ziekenhuisbed liggen,ik zit op de stoel ernaast,hoe ik het in mijn droom zie en zag,er is geen commnicatie,behalve wil ik vragen wat hij nu ineens van mij wil nu hij ziek is,of ik hem nu wil verzorgen tot aan zijn dood zeker,ik wil opstaan en weggaan maar zie mij dit niet doen in mijn droom,ik moet erbij zeggen ik heb heel van deze man gehouden,deze man is dankzij dat hij mij trouuwde niet de gevangenis in gehoeven,in belgie,hij kreeg gratie,toen ik scheidde vertelde mijn advocate dat hij psychologische spelletjes aan het spele was,hij wou mij alles afpakken,en zelfs schullden al laten betalen,de eerste advocaat die hij koos ,raadde hem aan een ander advocaat te zoeken omdat deze advocaat het blijkbaar tever vond gaan waar hij mee bezig was,hij heeft ook een andere genomen,moest wel,maar voelt hij zich nu schuldig,waarom ben ik in mijn hoofd bezig met hem,wat ik niet wil,mijn gevoel zegt dat hij contact gaat zoeken,niet hijzelf maar via een ander,ja echt wat voor hem,ik zo nu haast zeggen dat ik weet wie mij gaat benaderen,ik kan denken nu de tijd zal het uitwijzen,alleen ik wil dit loslaten,dat gaat niet,ineens is het gevoel of gedachtes van hem heel sterk,of aan hem ,terwijl ik daar niet mee bezig was,alsof hij mijn naam zegt of roept,ik zeg ja meen ik echt,rot op uit mijn hoofd en gedachtes dan,ik heb mijn eigen dingen,en waarom heb ik alleen dromen en voorgevoelen van ziektes en slecht nieuws,en al komt uit,
ik weet inmiddels wel dat mensen graag hun hart uitstorten bij mij ,ze zien mij als een sterke vrouuw,pfff,want wat ik al niet heb meegemaakt
en ik sta nog,mijn eigen huisarts zei eens ik was geen standaard vrouw,uh
mensen vinden mij vaak interessant,ik weet niet wat ik uitstraal,mensen ,zelfs vreemden vertellen mij hun vaak zeer privezaken,ellende vooral,wat een ellendig leven haha,dan zeggen ze dat ze zich vertrouwt bij me voelen,ja dat weet en merk ik,in mijn huis moet ik ze eruitschoppen soms,
maar ik die hun zo sterk zien
was vroeger een heel ziekelijk,zorgelijk,aandachtvragend,kind
en dat is terug nu
eigenlijk ben ik heel eenzaam
ik ben een mens met ook verdriet en pijn en al wat hun hebben
ik word nu 48 jaar
heb een zoon van bijna dertig ,ik was met 18 jaar mama,en alleen,maar een hele blije mama
ik vraag mij af ,
wie of wat ben ik
wat voel en zie ik allemaal,wat is en gebeurt
maar vooral hoe kom ik er vanaf
en wat moet die ex van mij
een hooggevoelige persoon zoals de medici mij meededeelde,na overal te zijn geweest ,
het enige wat ik voor mij kan bedenken is om kalmeringstabletten te vragen
mijn lijf en hoofd krijgen geen rust
mensen putten mij uit ,ik kan niks loslaten meer,ik draag andermans ellende mee
zelfs in mijn dromen gaat al over andere en ziektes
altijd ziekte
ik blijk zelf kerngezond te zijn
was bij,jawel,
alergoloog,reumatoloog,neuroloog,kno,internist,al gezien mijn vreemde beelden,opgezwollen gezicht,ogen,.geelsige handen en onder de ogen,ach en al wat je zag ,goddank trekt dat weer bij
maar wat is dit,
ach ik ben complex geval
terwijl ik mij niet gezond voel,zacht gezegd
heeft iemand dit eens gehoord ,gezien,
was het maar kon ik er eens over praten
Ik had een nare droom over mijn ex. Ik heb een nare tijd achter de rug met hem, In het begin van de relatie was het erg leuk, maar na de geboorte van ons zoontje vielen alle puzzelstukjes in elkaar, hij was verslaafd aan hard drugs en mishandelde me lichamelijk en geestelijk. Op dit moment ben ik met een nieuw leven zonder hem begonnen en loop ook onder behandeling bij psyQ. In mijn hart houd ik nog steeds van hem, maar wil verder met mijn leven, maar iets in me houd me tegen en wil niet dat ik gelukkig word. Vannacht had ik ook een nare droom over ons, hij wilde mij, maar ik probeerde op 1 of ander manier te ontsnappen met als gevolg de dood in mijn droom. Ik wil helemaal niet dood, maar na zo een droom raak in paniek bang dat ik mezlf wat aan doed. Herkent iemand dit en wie kan mij gerust stellen.
groetjes
Hey iedereen,
Mijn eerste relatie heeft mij heelveel verdriet aangedaan.
Ik ben nu al meer dan 3 jaar met een andere jongen en ben daar heel gelukkig mee.
Mijn Ex zie ik al 2,5 jaar niet meer....
Nu ben ik zwanger en sinds mijn zwangerschap droom ik aleen maar over mijn ex !!!
Dromen waarin hij mij kwetst,teleurstellingen ,war ik moet vechten voor hem hem laten zien dat hij me wel graag ziet.....
Ik vindt dit allemaal heel raar .....
Vooral omdat ik nu gelukkig ben met mijn vriend en en kindje met hem verwacht.
Wat betekent dit ????
Ik hoop dat er iemand mij kan helpen een eind te maken aan deze dromen ....
ik denk dat je heel je hart aan je ex hebt gegeven en dat je na de relatie met hem alles hebt gelaten en een nieuw leven bent begonnen.
zeker omdat je een nieuw leven in je hebt en je bij jezelf stil moet staan moet je hart nog wat afsluiten.
je hebt dingen nog geen plaats gegeven en sluimeren nog door je heden heen.
schrijf een brief aan je ex en een brief aan jezelf met alle pijn en verdriet wat je voelt en verbrand deze daarna symbolisch.
ben eerlijk in deze brief maar ook heel realistisch!! laat het los door het verbranden, zo sluit je het. en schrijf eventueel als laatste een brief met alle liefde, goedheid en geluk die je nu hebt, ook voor de toekomst die je moet koesteren en blijven koesteren
succes ermee maar dat gevoel krijg ik erbij...
Hoi,
Ik wil graag weten waarom ik zowat elke dag over me ex droom. We hebben 2 jaar samengewoond en het was een heftige relatie.
Nadat ze een psychose kreeg, verdween ze.
We hebben ook daarna nooit echt contact met elkaar gehad. Ze heeft ook nooit contact met me genomen of de moeite gedaan et uit te leggen.
Sinds dien droom ik zowat elk nacht over haar. Dat ze terug komt of dat ze niet van me houdt. OF dat ze weer in de war is...
Misschien dat iemand me kan uitleggen waarom ik dan over haar droom terwijl ze me echter in de steek heeft gelaten.
Ik droomde vannacht dat ik de hand van mijn ex vasthield en hem hielp om te gaan zitten op een bank. Hij zag doodziek, rood omlijnde ogen, uitgevallen haar, mager en hij mompelde iets over zijn nieren die weer opspelen. Ik droomde ook dat zijn huidige partner(die ik verder niet ken en nog nooit heb gezien) er beeldschoon bij liep en dat wij (zij en ik) daarvoor normale gesprekken hadden met elkaar. Ik liep eigenlijk door hun huis terwijl hun leven verder doorging. Mijn ex zat eerst aan tafe lmet een kind . Ze zouden brood gaan eten met een ietwat aangebrand worstje. Alleen zij kwam niet aan tafel en ze bleven wachten.
Wie weet wat dit betekent?
hoi anno,
Ik begrijp niet waroom ik nog steeds over mijn ex droom
het is al 1 jaar oud en ik droom steeds weer dat ik een relatie met hem heb
en bij zijn ouders thuis ben en zwanger van hem ben
is het omdat ik nog van hem houd?
heb je misschien een email zodat je me wat meer kan laten weten over paranormale gavens, ik heb nu al 2 jaar met een meid Joella, ze is lief leuk en slim, we wonen samen en hebben een huisdier.
Echter 5 jaar geleden had ik een ex die ik maar even anoniem noem zodat ze anoniem blijft. Wij gingen totaal 2 jaar, door ruzie en ellende in onze relatie hebben we dit stopgezet.
Nu 5 jaar later heb ik af en toe nog steeds dromen over haar, dat we samen uit eten, of dat met haar zoen en soms dat ik een reddingsactie zet voor haar haha.
Ik word er gek van ik heb haar vandaag maar gemaild gevraagd of dat ze wilt praten met me, ik ben bang dat ze dat niet wilt omdat ik dat al eerder had gevraagd. Ik hoef geen relatie meer met haar, vrienden zou leuk zijn maar het hoeft niet perse, het is meer dat ik van die dromen af wil en verder wilt met mijn schatje Joella. ik weet niet waarom die dromen blijven komen.
heyy
Een maand geleden is mijn relatie gestrand na 11 maanden samen te zijn..
En sindsdien heb ik dromen over hem en mij dat alles terug goed komt telkens in een andere situatie...
Het lijkt allemaal zo echt..
Heb een tijdje geen contact met hem gehad maar nu begint het contact terug te komen tussen ons..
Betekent dan mijn droom dat alles goed komt of wat betekent dit?
Ben er de hele dag aan het denken
jullie dromen echt sullige dingen man, dromen over je ex wat denk je zelf, dat betekend dat je of nog gevoelens hebt voor die persoonn of het hoofdstuk niet netjes hebt afgelsoten of schuldgevoelens kk op met die domme ddromen van jullie man
Beste anno
Me ex en ik hebben et niet zolang volgehouden samen
We hebben samen we een prachtige zoontje gekregen van 8maanden
Die veel door heeft moeten staan bij zn geboorte
Ik heb zn vader geprobeert los te laten
Maar in me dromen gaat dat niet
Ik droom elke x dat we weer terug bijmekaar komen
En dat we een gezin vormen
En dat we veel sex hebben
Hoe hard ik ook schreeuw dat k dat niet wil
Die dromen zullen maar blijven komen
Ondertussen ben ik gewoon verder gegaan met me leven en ziet
Hij zn zoontje 2x per week
En ik vraag me af wat die dromen mij steeds willen zeggen
Want ik ben klaar met hem en wil gewoon verder met me wonderbaarlijke zoontje verder
Kunt u mij helpen??
Gelukkig is iedereen uniek en nie zo sullig als jou!!
Zoiets noem je mensen in hun waarde late
Zo te zien is dat niet 1 van jou sterke kante!!
ik droom mijn exman veel dat wij sex hebben met elkaar en dat hij bij mij thuis is mijn dromen zijn persies echt
Hallo,
Ik droomde dat ik heb tegen mijn ex zei dat hij moet gaan kiezen of ik of zijn huidige vriendin want zo'ns ituatie kon niet meer. Later sond hij tegen over zijn huidige vriendin en zei tegen haar ik kies liever voor mijn ex(ik) want ik vind haar leuker en de leukheid is anders dan bij jou want er zit ook liefde bij. De huidige vriendin dus janken. Ik zei nog tegen mijn ex ga met haar praten voordat wij weggaan. Hun 2en praten en ik wachten. Later liep ik en mijn ex samen weg!
Weet iemand wat het betekent?
Hoi, je zult wel begrijpen dat deze droom niet veel geheimen bevat voor een buitenstaander zoals ik. Het is heel gemakkelijk om je te vertellen wat je eigenlijk al weet, maar dan is het maar helemaal de vraag of je wilt aannemen van een buitenstaander of het klopt wat hij zegt of niet. Daar heb je dan ook niet zoveel aan lijkt me.
Beter is het misschien om een soort focus op je droom te zetten, jezelf eens goed te concentreren bedoel ik, en je dan eens als buitenstaander op te stellen. Als je doet alsof je een belangstellende, geïnteresseerde buitenstaander bent die jou wil helpen om die droom betekenis te geven.Die persoon laat je vragen stellen die beginnen met een W of met een H. Als voorbeeld: Wat heb je gedroomd? Wie komen in de droom voor? Wat betekenen die mensen voor je? Hoelang heeft je relatie geduurd? Hoe pijnlijk is dat voor ieder van de personen in je droom?
Dit zijn open vragen waar je verder meer komt als je er tenminste de tijd voor neemt en niet te snel de antwoorden geeft die je eigenlijk altijd al hebt gegeven. Het is juist te bedoeling om wat te "kauwen" op de vragen en eens wat te wachten of er niet een ander, wat verrassender antwoord komt, dat van dieper in jezelf moet komen en dat er wat langer over doet voor het in je bewustzijn komt.
Als je dat antwoord dan niet meteen veroordeeld of zelfs maar beoordeeld, en het met een open hart toe laat, dan kan dat misschien niet zo fijn zijn, maar je komt er op die manier sneller doorheen, zeker als je dan weer een open vraag stelt en je afvraagt bijvoorbeeld waarom het zo pijnlijk aanvoelt. En dan wacht je weer, ook in het besef dat je daar alleen bent, niemand je ziet en je je dus niet hoeft te schamen bijvoorbeeld om wat je dan ervaart.
Gewoon rustig blijven zitten of liggen in de wetenschap dat deze gevoelens ook weer zullen wegebben, net zoals ze naar boven zijn gekomen.
Als je hier voldoende tijd in steekt en je door de dalen en dalletjes van je emoties gaat, kun je ervaren dat je emoties jouw leven niet hoeven te bepalen, maar dat het tekens zijn vanuit je innerlijk waar je gevoeligheden zitten en dat je goed voor jezelf moet zorgen zodat die emoties niet steeds blijven komen. Een basisregel is dan, dat je niet de wereld kunt veranderen, maar alleen jezelf en dat je altijd iets op moet geven wil je er iets beters voor terug krijgen.
Er bestaat ook een andere methode, waarbij je ervan uitgaat dat alle personen in de droom jij zelf bent. Jij bent die personen dus, met hun gevoelens en gedachten, jij hebt de manier van doen die zij hebben, maar wel door jou ingekleurd, en dan komt het erop aan, of je in staat bent om dicht in de buurt te komen van hun manier van denken en doen, of dat je eerlijk moet bekennen dat je veel zit in te vullen voor die ander.
Dat maakt je nooit een beter of slechter mens, je leert jezelf alleen beter kennen en komt tot meer bewustzijn over wie je werkelijk bent op een bepaald moment. Met dat inzicht kom je als vanzelf verder.Jouw ontwikkeling als mens gaat altijd door, welke keuzes je ook maakt, je groeit altijd. En als je leert dat je emoties je voor de gek houden, tenminste als je daar je keuzes op baseert, dan kom je verder. Emoties zijn heftige, kortstondige reacties van je lichaam, die je er op een bepaald moment diep van overtuigen dat er iets moet veranderen. Maar om te weten wat er moet veranderen moeten je emoties eerst tot rust komen, zodat je meer overzicht krijgt over de hele situatie en je een meer verstandig besluit kunt nemen, dat niet alleen op de korte termijn een oplossing biedt, maar ook voor de lange termijn. Als je geëmotioneerd bent kan dat simpelweg niet, ook al lijkt het dan nog zo helder en nog zo echt! Zoek het internet er maar op na, wat emoties zijn en wat ze doen...
Succes
Bert
hallo iedereen
tussen de jaren 1996-2001 had ik een relatie met een jonge waar ik dol verliefd op werd,hij was mijn god mijn alles
voor hem ging ik door het vuur
na een paar jaar zijn we gaan samenwonen,maar toen begon de miserie,hij was zeer jaloers was van hem alleen en begon me te slagen
ik kon het nietmeer aan en keerde trug naar huis,maar het gemis en verlangen naar hem waren te groot,en we zagen elkaar terug
we hebben het opnieuw geprobeerd om samen te gaan wonen,maar na een tijdje begon de misserie terug en ben ik dan ook trug naar huis gegaan
we zagen elkaar nadien nog af en toe.maar heb er uitijndelijk een punt achter gezet
ondertussen zijn we 2012 en zo'n tijdje terug ben ik terug over hem beginnen dromen,dat we elkaar zagen,begonnen te zoenen
ik ga er kapot aan,als ik er over droom spookt hij de ganze dag in mijn hoofd,kan het niet vertellen aan mijn huidige vriend waarmee ik nu een kindje mee heb
hij zou het niet snappen
wat kan ik doen,
grtjes
Mijn naam is miss Celine Ik ben uit Mexico, was ik ik een relatie met john en we geliefd en gekoesterd ons voor 3 goede jaren en alles aan de hand was vlot, maar 12 augustus 2011 een dag kan ik een liefhebber dag hebben we hadden allebei noemen misverstand omdat ik beantwoord een telefoontje van een man die vraagt ??me uit voor een date, maar ik weigerde, en hij vertelde me dat de relatie voorbij is en dat hij genoeg van me en ik smeekte hem omdat ik hou zoveel van hem, maar hij weigerde mij, maar ik was zo terneergeslagen en ik voelde me de wereld is gekomen om trachten te beëindigen voor mij, maar mijn vriend vertelde me over een tovenaar die haar zus geholpen bij het verkrijgen van haar rug relatie, een goede baan en gunst in een van haar in eerste instantie was ik bang maar ik moet geven deze een proces, omdat ik hou van john heel veel en ik ben niet bereid om hem te verliezen aan een vrouw, dus ik bestelde mijn liefde spell terugkeer van deze grote tovenaar die me een gelukkige vrouw nogmaals te zeggen dat het allemaal mijn ex terug kwam naar me toe met veel liefde en een zorgzaam hart ... ik ben getuigen van deze grote spreuk tovenaar Fuma tempel. als je nodig hebt zijn hulp kunt u contact opnemen met hem op fuma.temple @ gmail.com
Hoi beste mensen.
ik had vannacht een droom over mijn ex vriendin en tevens mijn eerst echte liefde.
deze relatie is al bijna 8 jaar geleden en toch had ik deze droom vannacht.
ik liep met haar hand in hand en we zoende we waren echt gelukkig samen.
zoals het 8 jaar geleden ook was. het is zo gek zelfs die vlinders in mijn buik waren terug.
en dan wordt je wakker met een heel naar gevoel. het lijkt alsof ik echt terug in de tijd ben gegaan alsof ik in één klap mijn verliefdheid weer terug heb gekregen. ik spreek haar in het echte leven niet vaak meer omdat we allebei onze eigen weg zijn op gegaan. Maar toen ik vannacht wakker werdt dacht ik toch ik ga haar even een berichtje sturen op Facebook om te vragen hoe het haar gaat. Vandaag ben ik erg verdrietig waarschijnlijk omdat ze het 8 jaar geleden had uitgemaakt toen was erg ook erg kapot van. De reden dat ik ze het uit heeft gemaakt zal ik ook vertellen.
zij had een " vriend" waar ze vaak op bezoek ging, maar mijn gevoelens vertrouwde het niet en ik had tegen haar gezegd dat ik liever niet had dat ze daar heen ging. Maar dit deed ze uiteraard toch. omdat ik zei dat ik het niet wilde vertrouwde ze mij niet en had ze het uitgemaakt, maar mijn gevoelens bleken toch te kloppen en een paar maanden later had ze het uitgemaakt en had ze met hem een relatie genomen. Hier was ik zo kapot van dat ik wel weken heb lopen janken ook al heeft de hele relatie maar 3 maanden geduurd. In deze tijd had ik foute vrienden en kon ik geen andere uitweg vinden dan Drugs. Hier had ik haar niks over verteld en ze wilde mij later terug hebben. Maar doordat ze hier achter was gekomen wilde ze niks meer met mij te maken hebben.
en daar 8 jaar later heb ik deze droom terwijl ik bijna nooit meer aan haar denk ? of toch wel .
Groeten Ricardo Prijs
Ik droom elke keer over mijn ex dat ik zo gelukkig met hem bent.
Toen ik het had uitgemaakt begon alle ellende, hij heb mij vernedert via het web, hij heb toen mijn facebook gehackt en mijn mail en heeft daar foto's vanaf gehaald en zich voorgedaan als mij.
Ook heeft hij die foto's op pikante sites gezet , ik werd toen zo lastig gevallen door andere mannen.
En elke keer als ik hem tegenkwam dan was het diezelfde avond weer raak.
Het leek wel alsof die er gelijk weer aan moest denken zodra die mij zag.
Dit heeft mij heeeel erg pijn gedaan.
Maar in mijn dromen ben ik zo gelukkig met die jongen.
En deze laatste droom was zo intens dat hij het uitmaakte en ik nog ging huilen ook..
En in diezelfde droom had ik ook weer met mijn huidige vriend en die maakte het ook uit, ook via een sms.
En volgens mij heb ik het ook uitgemaakt bij me ex via een sms.
Wat betekend dit nou?
hey
ik droomde van nacht dat mijn ex me vroeg om hem te helpen
anders droom ik nooit over hem.
kan iemand mij helpen?
wa betekend die droom?
mvg albolena
Beste vrienden, ik een probleem met mijn vriendin 2jaar had geleden, die leiden tot onze uitgemaakt. toen ze brak met mij, ik was niet mijn zelf opnieuw, vul ik zo leeg in mij. totdat een vriend van mijn Walt pen vertelde me over een spell caster die hem in het zelfde probleem geholpen ook. i e-mail de spreuken en ik vertelde hem mijn probleem en ik deed wat hij vroeg mij, om de lang verhaal kort te maken. voordat ik wist wat er gebeurde mijn vriendin gaf me een gesprek en vertelde me dat ze terug naar mij zou komen en was zo blij om haar terug naar mij. we hebben twee kinderen samen en we zijn blij met ons zelf. dankzij greatoracletemplesolution@live.com voor het redden van mijn relatie en voor ook het opslaan anderen bezitten ook. blijven uw goede werk van de grote spell caste
ik droom nu tijdje terug
over me ex
dat die bij me komt om een kans te vragen
will hem vergeten lukt niet steeds maar in mij dromen komt hij!
wat nu?
dromen over je ex betekent dat je bekende gevoelens zijn terug gekomen en die gevoelens lijken op wat je voelde voor je ex en daarom droom je over je ex