Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

3 dromen

Trevor
28 april 2009

Afgelopen nacht droomde ik over een wit hondje die ik nog nooit eerder had gezien hij had een oranje vlek bij waar zen mond moest zitten ik wou het er af vegen maar hij schudde flink zijn hoofd en deed met ze mond voor een spiegel ofzoiets en het werd een roze mondje, en ik stond opeens met dat hondje in een winkel ofzo , ik zit opeens in mijn huis ik had hem dagen niet uigelaten ofzoiets en ik heb hem toen maar naar buiten gedaan en hij snuffelde wat en er was op eens een open gat wat me bekend voor kwam niet dat het er zit maar ik kan het zo aanwijzen waar het zou gebeurt moeten zijn in de tuin van ons huis en daar zaten hele grote spinnen in en hij ging er gewoon in en ik trok gelijk aan een tak en die tak bewoog iets en ik had de hoop al opgegeven opeens zat het hondje op die tak en toen kwam er een spin en toen kweet niet zo goed maar het hondje ging bloede ofzoiets en ik dacht gelijk dat ie dood was door een spin en toen rende ik snel naar binnen want een rare spin kwam aan vliegen die mij ook wou aanvallen en hij miste net .. Weet iemand wat dit betekend bedankt

volgende droom: Mijn eerste echte liefde waar ik nu nog steeds heel veel aan denk anderhalf jaar terug ofzo we zaten op een voetbal veld en ze zei opeens dat ze me wou helpen om een nieuwe liefde te vinden en toen ze dat zei kwamen er opeens 5 meisjes langs gelopen en die zaten hard te praten verstond er niks van en toen keek ik naar voetbal en werd er een voorzet gedaan en een meisje kopte ofzoiets toen keek ik de andere kant op en leek het net of ik uit een camera keek en deed een jongen een voorzet ofzo en toen liep ik terug naar iets ofzoiets en toen zei iemand wat tegen mij ik voelde dat ik hem kende maar hij kwam me niet bekend voor dus ik liep door en toen was ie afgelopen. weet iemand wat dit betekend?

volgende droom: dag licht, ik sta met men fiets voor een stoplicht op een drukke straat en gingen 2 auto's naar rechts er stond nog een getinte jongen naast me die ook wou oversteken/fietsen ik was al bijna bij de helft en opeens kwam er een auto aan en ik fietste terug en toen ging ik weer over en toen ik bij de volgende weg was was het opeens nacht en ik kwam bijna onder een vrachtwagen en toen was er een weggetje naar rechts en die ging ik door en toen liep er opeens een jongen uit mijn klas naast mij en hij ging met mij mee lopen en toen stopte die vrachtwagen en er kwam opeens een man aan rennen en plotseling had die jongen ook een fiets en ik wou hard fietsen maar ik kwam nauwelijks voor uit met de trappers dus ging rennen en toen die man bijna bij me was zei ik tegen die jongen stop maar en hij stopte de man rende langs mij heen en duwde die jongen van zijn fiets af en die vervolgens van een berg af viel... weet iemand wat dit betekend??

trevor
28 april 2009

mijn eerste echte liefde is nu een ex;)

Trevor
28 april 2009

van een anderhalf jaar terug .

trevor
28 april 2009

Niemand?? :(

trevor
2 mei 2009

niemand?

sakyna
2 mei 2009

hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahah... ik ben nog altijd verliefd hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah.........

Saartje
2 mei 2009

De laatste tijd droom ik heel heftig over alles en nog wat , maar de droom die ik deze nacht had was wel speciaal.
Ik werd achtervolgd in een huis door een vrouw , en ik voelde mij als een klein meisje , telkens ik wou vluchten zaten de deuren vast.Ook die van het teras.
Instinctief weet ik dat ik die persoon die me achtervolgde ken.
Wanneer ik eindelijk ontsnappen kan is het donker buiten en er lopen allemaal grote blondines rond en wanneer ik naar hen kijk veranderen ze van kapsel gezicht en kleren.Uiteindelijk kan ik vluchten naar de buren , daar stopt een lieve vrouw mij in een hok om mij even te verstoppen , ik voel me veilig , ik kijk naar boven en zie allemaal lieve witte konijntjes , die via een konijnen hol naar buiten kunnen vluchten.....

Heeft iemand verklaring voor deze droom?

saartje
2 mei 2009

Trevor ,

Ik vind de zoek machiene wel handig om mijn dromen te interpreteren.

Als je meerdere dingen die je droomt opzoekt en een beetje puzzelt kom je soms tot verassende concluties ,

:)

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024