Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vader

mili
5 mei 2009

goedenavond

ik heb 2 dagen een droom gehad waar ik steeds over na loop te denken.

ik word door mijn vader gebeld (die is anderhalf jaar geleden overleden)ipv pa mobiel,staat er va mobiel,dus ik neem op,en roep he pappa.
dan hoor ik hem praten en hij vraagt wie ben jij?dus ik zeg hier heb je yvonne(mijn oudere zus) en hoor dan dat ie zegt,dat we alles maar moeten nemen zoals het is.
ik werd wakker en voelde mij heel angstig en geemotioneerd,zijn stem heb ik echt gehoord zo raar.
wie kan mij verder helpen met de betekenis hiervan.
fijne avond en alvast bedankt

6 mei 2009

Hoi Mili.

In de droom gebeld worden kan te maken hebben met een toezegging, maar ook een afzegging.

De vader die we in de droom tegenkomen is vaak de man die ons bij staat met zijn raad of ons wil manen tot discipline. Voor de juiste betekenis is de relatie die we in het waakbestaan met onze vader hebben of hadden van groot belang. Is of was de band met onze vader goed dan verschijnt hij meestal in de droom om ons te helpen, naar ons te luisteren of om ons raad te geven.

In de droom verschijnen zussen meestal als hulpvaardige vriendinnen, de mensen die ons raad geven en bijstaan in onze problemen.

Hoi Mili, kan jij wel goed leven zonder je vader, of mis je hem nog erg, hij vraagt jou om alles te nemen zoals het is, ook omdat jij niet je zelf meld, maar je zus. Het kan namelijk zijn dat je hem tegenhoud in zijn ontwilleling aan G.Z.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns

Bron.
DROMEN ENCYCLOPEDIE .

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024