Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

brief

haje
11 mei 2009

Ik droom dat ik een brief ontvang van de man van wie ik hou. Eerst dacht ik dat het een telegram was maar ik herkende de formaat enveloppe. Ik scheur de briefflap open en lees de inhoud. Hij schrijf dat hij van 0108 tot 0109 in het buitenland zal blijven en daarna is hij werk(e)loos. Ik begin dan hartverscheurend te huilen en heb intens verdriet.

11 mei 2009

hoi haje

Het is van groot belang te onthouden wat er in de brief staat geschreven. Ook kan de kleur van de inkt en het papier van belang zijn. Als we in de droom een brief lezen verwachten we meestal meer van iets dan dat het ons uiteindelijk op zal leveren, maar soms zijn we gewoon contactmoe

Het huilen in de droom lucht op, waarbij we snel weer aan iets nieuws kunnen beginnen omdat we het oude achter ons laten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groeten H@ns

Bron.
DROMEN ENCYCLOPEDIE

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024